متن مصاحبه با آقای شهرداد روحانی

 سلام. 

برای بار سوم (دیشب بعد از پایان کنسرت - هشتم اسفندماه) که آقای روحانی رو دیدم، بهم گفتن که باید فیلم مصاحبه را حتما برایشان بفرستم تا ایشان تایید کنند و بعد این فیلم در اینترنت قرار بگیرد.  

درضمن ایشان، ایمیلشون رو هم بهم دادن که براشون فیلم را بفرستم اما تاکید کردند که ایمیلشون محفوظ بمونه. 

مصاحبه در 2 قسمت انجام شد که قسمت اول در مورد شروع فعالیت آقای شهرداد روحانی تا الان بود که شامل سمتهای ایشان، رهبری های ایشان در ارکسترهای بزرگ دنیا، آثار ایشان و افتخارات ایشان میباشد. قسمت دوم شامل سوالاتی درباره یانی بود که به قرار زیر هست: 

 

خودم: یانی از نظر شما چه شخصیتی داشت؟ 

آقای شهرداد روحانی: ایشان بسیار خوب بودند و من و یانی رابطه ی خوبی داشتیم و داریم. 

 

خودم: آیا این صحت دارد که یانی و شما در مکانی نشسته بودید و محل کنسرت را تماشا میکردید و یانی از شما پرسیده بود که آیا میشه ما اینجا کنسرت را اجرا کنیم؟ 

آقای شهرداد روحانی: بله، صحت داشت. ما میخواستیم که با ارکسترسمفونیک دوم یونان کار کنیم که اعضای این گروه حاضر شده بودند که بدون دست مزد کار کنند اما وقتی من باهاشون کار کردم، در عرض فقط 10 دقیقه متوجه ضعف شدم و به یانی گفتم که این کار با این ارکستر امکان پذیر نیست. با هماهنگیهایی که با چند گروه ارکستر داشتم، بالاخره ارکسترسمفونیک لندن را انتخاب کردم که فقط 1 هفته زمان تا اجرا مانده بود و نتیجه کار هم خیلی خوب شد که شما حتما دیدید. 

 

خودم: شما در کنسرت آکروپلیس، قطعه ای اجرا کردید؟ 

آقای شهرداد روحانی: بله. یانی به جمعیت گفت که من همیشه دوست داشتم که گروه را رهبری کنم و الان از شهرداد میخوام که پشت پیانو بشینه و نوازندگی کند و من هم پشت پیانو نشستم. 

 

خودم: خوب نتیجه چی شد آقای روحانی؟ 

آقای شهرداد روحانی: من با گروه کار کرده بودم و رهبری یانی فقط جنبه نمایشی داشت. وقتی که خود یانی فیلم را ادیت میکرد، زمانی که فقط دید داره دستاشو تکان میده، گفت که این قسمت باید حذف بشه و اون ویدئو کلا حذف شد و فکر نکنم که کسی داشته باشه. 

 

خودم: نام اون قطعه چی بود؟ مال خود شما بود؟ 

آقای شهرداد روحانی: یادم نمیاد چی بود. نه، اون قطعه مال آقای یانی بود. 

 

خودم: الان یانی کجا زندگی میکنه؟ آیا با هم در ارتباط هستید؟ شما کجا زندگی میکنید؟ 

آقای شهرداد روحانی: یانی در فلوریدا زندگی میکنه و منم در لس آنجلس. آره با هم ارتباط داریم کمو بیش، آره در ارتباطیم. 

 

خودم: آیا یانی برای اجرای کنسرت به ایران میاد؟ 

آقای شهرداد روحانی: نه، فکر نکنم چون الان به ایران فکر نمیکنه و تمایلات ایشان فعلا اینجوری نیست. 

  

خودم: ما میتونیم اقدام کنیم و یانی را به ایران بیاریم؟  

آقای شهرداد روحانی: نه خیر. ایشون خودشون باید بخوان و بیان ایران و الان هم تمایلی ندارن و امکانش نیست. 

 

خودم: ما میتونیم با تهیه کننده هاش و یا مدیر برنامه هاش صحبت کنیم و یا کانالی بزنیم به اونها؟ 

آقای شهرداد روحانی: نه خیر. ببینید، حتی برای کار آکروپلیس هم ، 5 سال برنامه ریزی شده بود. این کارها و کنسرت ها بزرگ هستند و به این آسونیها نمیشه انجامشون داد. 

 

خودم: آیا یانی میخواست به ایران بیاد، زمان کنسرت 1994 ؟ 

آقای شهرداد روحانی: یانی از ایرانی ها خوشش میاد بدلیل اینکه یونانی ها فرهنگشون خیلی به ایرانی شبیه است. ما هم مکانی به نام پرسپولیس داریم که با محل کنسرت آکروپلیس شبیه هست. یانی شخصا دوست داشت که توی ایران باشیم اما هیچ وقت بصورت رسمی درخواست نشد. 

 

خودم: آیا مادر یانی ایرانی بود؟ 

آقای شهرداد روحانی: خیر، ایشون یونانی بودن که مدتی پیش فوت کردند. 

 

خودم: آیا میشه کنسرت آکروپلیس توی ایران به رهبری شما ، دوباره اجرا شود؟ 

آقای شهرداد روحانی: نه خیر. ببینید ، الان من تمایلی به این نوع موسیقی ندارم و در حال حاضر فقط و فقط به ارکسترسنفونیک تهران فکر میکنم و تمام و کمال ذهنم درگیر این ارکستر هست و یانی هم فعلا تمایلی نداره. .................

  

این چکیده ای از صحبت با آقای شهرداد روحانی بود که فیلمش بعد از تایید ایشون ، توی همینجا قرار داده میشه.  

چند تا عکس از مصاحبه خودم با آقای شهرداد روحانی:  

 

 

نظرسنجی http://ifc-election.blogsky.com

نظرات 25 + ارسال نظر
معصومه پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ


خیلی فاز دادی جییییییییییییگر
راستی سلاممو حتما به شهردادجون برسون خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ

خوب دیگه به سلامتی بیشترین آراء رو به خودت تعلق دادی امیدوارم تو این را با کمک هم موفق باشیم.

مرسی امیر جان

مهدی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

تبریک میگم آقا حمیدرضا امیدوارم بتونیم همه باهم و با یاری خدا به هدفمون برسیم.

مرسی مهدی جان

فاطمه پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ

پیشاپیش بهتون تبریک میگم...
همه ی ما یه هدف مشترک داریم...به امید روزی که به این هدف مشترکمون برسیم...
موفق باشید

مرسی. باید تمام تلاشمونو بکنیم.

مهدی چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ

اسم آلبومه چیه؟؟حتما خبرم کن.

سرزمین خیال
حتما مهدی جان به شما اصلاع میدم. مرسی

سجاد چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.s-mb.blogsky.com

حمید رضا جان یه سر بزن جی میل.... ممنون

امیر چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.a-es.blogsky.com

راستی حمیدرضا عزیز میشه از آقای روحانی بپرسی که کنسرت بعدی ایشون کی هست یا اصلا کنسرتی دارن؟

حتما امیر جان

امیر چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام.حمیدرضا جان من تو کامت ها خوندم که نگین خانوم نوشته بود اسم منم گفتی که شما گفتی اسم...یادم رفت.میخواستم اینو بدونم!

مهدی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام واقعا آهنگ زیبایی بود آقا حمیدرضا.
(من اون روز مسافر بودم اومدم توی سایت یانی فنز چند تا لینک دانلود آهنگ دیدم دانلود کردم و کامپیوترو خاموش کردم تا اینکه همین یه هفته پیش یادش افتادم.)
راستی کاملش رو که زدی برا دانلود نزاشتی؟؟

مرسی مهدی جان
آهنگ کامل میمونه بعد از عید توی آلبوم جدید.

معصومه سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ب.ظ

آقای روحانی خیلی خوب و مهربون و با حوصله و مردم دار هستند. کاراشونم که احتیاج به تعریف نداره.شما هم حتما خیلی آدم خوب و بافرهنگ و سطح بالایی هستی که شما رو دوست خودش می دونه .متنش با اینکه مختصر بود ولی خوب بود .مرسی.از عکسا خیلی بیشتر خوشم اومد .خیلی ممنون.کاچی بهتر از هیچی !. یه چیزم به طرفدارای یانی بگم که من شنیدم یانی از محل های تاریخی خیلی خوشش میاد و سال ۸۰ ام درخواست کرده بوده از ایران که بیاد تخت جمشید کنسرت بده ولی ایران قبول نکرده.اینو من از خیلیا شنیدم حالا نمی دونم چه قدر درسته.می خوام بگم فقط اینکه یانی اراده کنه بیاد اینجا کنسرت بده کافی نیست! کما اینکه کریس دی برگم چندسال پیش میخواست ایران کنسرت بده ولی بهش مجوز ندادن.حتی بنده خدا ایرانم اومد.ولی حالا شما ناامید نشیدو تلاشتونو بکنید.در ناامیدی بسی امید است ! اما از الان بگم شهرداد باید رهبر ارکسترش باشه ها...

این خبری که گفته بودند که یانی میخواسته به ایران بیاد و نزاشتنش، فقط 1 دروغ هست، چون اصلا درخواست رسمی نکردن که بیان ایران.
مرسی از شما!

حمید رضا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://myeffects.blogsky.com

از همتون ممنونم بچه ها!

مصطفی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.ourdays.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااای
خوش به حالت واقعااااااااااااااااااا

امیر سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

very very good
شهرداد جان اینقدر به ما روحیه داد که الان بیشتر مجذوب شدم.نمیشد یه چیزی بگه که ما حداقل یه ذره ایدوار شیم.
ولی بازم دمت گرم که تونستی این کار رو بکنی.فقط فیلمشو اگه ایشون تایید کردن حتما بزار!ممنون
راستی قضیه این اسم گفتن چی بود؟عذر میخوام که فضولی کردم!

کدوم اسم امیر جان؟

ص.غ سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

مرسیییییییی
فقط جان من خوب میکس کنید، حرفه ای. چون مطمئنم عین بمب میترکونه.
بازم ممنون حمیدرضا

مرضیه سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام
میگم حمید رضا تو یه پیشنهاد درست و درمون بده که دستت به یه جایی بند شده بقیه که فعلا فقط توی مرحله حرف موندن کی به عمل برسن خدا می دونه البته من اگر جای توبودم تا یک ماهی توی خلسه این دیدار به سر میبردم

سجاد سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.s-mb.blogsky.com

حمیدرضا جان من آنلاینم توی جیمیل...

مهدی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ

خیلی عالی بود حمیدرضا
این ویدیوشو کی میزاری؟؟

قرار هست که ویدئو میکس بشه و بعدش برای آقای روحانی فرستاده بشه که ایشون تایید کنند. اگه تایید شد، خیلی زود میزارمش.

نگین سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

اسم منم گفتی؟

اسم شما و آقا سجاد و معصومه خانوم رو یادم رفت که بگم.

نگین سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام .. نمیدونستم بچه به این زرنگی تو گروهمون هستباریــــــــــــــک ... میگم اون عکسی که تو پست قبلیت هست موضوع تو بودی یا شهرداد؟؟؟ من موندم توش.. آخه بیشتر تو به چشم میای..
شهرداد هم شکست ها... اون موقع تو آکروپلیس از یانی جوون تر بود... الان یانی ازش جوون تره... عجیبه ها..
بزنیم به تخته

مرسی نگین جان. اون عکس مال زمان پایان کنسرت بود که بچه ها با عجله گرفتن و نتیجه هم این بود که شما گفتید.

حمید رضا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://myeffects.blogsky.com

از همه متشکرم و امید وارم که این رویداد هم روزی برای شما اتفاق بیفته.

فاطمه سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام...خسته نباشید...جدا"که کارتون عالی بود
یه روزی توی تصور خودتون فکر می کردید که با آقای روحانی بشینیدو یه گپ دوستانه بزنید؟!!...اجرای کنسرت یانی هم همینطوره... اگر چه با جواب "نه خیر" آقای روحانی (اونم نه یه بار چندبار!!!)مواجه شدین اما امیدوارم که شرایطش پیش بیاد که با یانی هم بعد از کنسرت توی ایران نشستی داشته باشید
موفق باشید

محمدرضا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ق.ظ http://imaginations.persianblog.ir

بابا ایول .. حمیدرضا جان خیلی خوب بود .. میدونستم شهرداد آدم مردمی و خوش مشربیه .. خوشحالم که این فرصت نصیبه تو شد عزیز .. امیدوارم همیشه موفق باشی و یه روز در کنار هم شاهد هنرنماییه یانی نو کشورمون باشیم

سجاد2 سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام آقا حمید رضا
من اینجا کلی ذوق کردم ببین شما...
ممنون که این مصاحبه رو گذاشتین و ممنون که نا امید نمیشین وامیدوارم همه به آرزومون با کمک شما و همه بچه های هوادار یانی برسیم

ممنونم از شما سجاد۲
اگه شماها نباشید، کسی ذوقی برای انجام کاری نداره. حتی به آقای روحانی در مورد تک تک بچه ها صحبت کردم و اسمهای همه شمارو به ایشان گفتم و ایشان هم خوشحال شدند.

سجاد سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.s-mb.blogsky.com

کامنت قبلی من بودم... یادم رفت مشخصات بزنم

سجاد جان، نا امید نباش. تا اونجایی که بتونم تلاشمو میکنم. با ایشون در ارتباطم. آقای روحانی به من گفتن که تازه با هم دوست شدیم حمیدرضا! دارم دیوونه میشم!
راستی سجاد جان ، شهداد نه، شهرداد صحیح هست.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام...
بهع چه خلوتی کردی حمیدرضا!!! همچین فرصتی گیر خبرنگارها هم نمیاد واقعا عجب کاری کردی فکرشو بکن این شهداد روحانیه!!! واقعا چقدر مردمی و صمیمی رفتار کرده
خب حمید رضا جان از این بعد پل ارتباطی ما با اقای روحانی(همین شهداد خودمونو میگم) شمایی

با این اوصافی که ایشون از امکان اومدن یانی به ایران گفتن به کلی نا امید شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد