اعلام نام سایت کلاب طرفداران ایرانی یانی

سلام 

مستقیم میرم سر اصل مطلب. الان ساعت ۱۱ شب 18 اسفندماه سال 89 هست که  با تلاش آقا سجاد ، سایت در این لحظه متولد شد. امید به آنکه بتوانیم روزی با یانی در ایران و دست در دست هم، همراهش باشیم.

  

کلاب طرفداران ایرانی یانی 

 

WWW.Yanni-IFC.com

شروع سایت هواداران یانی

سلام به همه دوستان 

از اینکه وقت میزارید و این مطالب را میخوانید، متشکرم.

 

قبل از هر چیز، جا دارد که از حظور شما در این محفل گرم و دوستداشتنی تشکر کنم و حظور پر شور و نشاط شما را در این رای گیری ، تبریک میگویم. برمیگردیم به چندی پیش که یکی از دوستان طرح این سایت را بیان کرد وجریان به اینجا ختم شد. همه ما خواهان این هستیم که آقای یانی را در کشور خودمان ، ایران ببینیم. اگر بخواهیم برنامه ریزی کنیم و این هدف را جستجو کنیم ، باید چند آیتم را دنبال کنیم.

اول اینکه تصمیم گرفته شد یک محیطی فراهم گردد تا همه طرفداران یانی توی آن محیط دور هم جمع شوند و درخواست خود را به یانی بگویند. 

دوم این بود که اگر آن محیط فراهم شود ، باید به رسمیت شناخته شود و هواداران دیگر یانی در دنیا بدانند که در کشور ما هم هوادارانی وجود دارند. 

سوم این بود که باید هیات مدیره ای انتخاب گردد تا بتوان به کمک این هیات مدیره ، طرفداران را به هدفشان نزدیک کرد. 

خوب حالا که هیات مدیره به کمک شما دوستان تشکیل گشته است، مطمئنا همه منتظر آن هستیم که مراحل بعدی تحقق یابد. 

هدف ما ، ورود یانی به ایران است. اگر یانی به ایران بیاید، همه ما میخواهیم این فرد نازنین را از نزدیک ببینیم

برای شروع ، ما در حال ایجاد این سایت هستیم که همه طرفداران ایرانی یانی در این فن کلاب حظور پیدا کنند. مراحل اولیه توسط دوست خوبمان آقا سجاد صورت گرفته است که تا یکی دو روز آینده، فن کلاب ایرانی یانی شروع به کار میکند. هدف بعدی این فن کلاب این است که بتواند به رسمیت سایت رسمی یانی در آید که آن هم نیاز به اجرای دقیق و منظم برنامه ها و تلاشهای اعضای این سایت هست. وقتی که این فن کلاب به رسمیت سایت یانی در بیاید، آن وقت میتوان گفت که حدود نیمی از هدف را محقق کرده ایم

برای اینکه این فن کلاب به رسمیت در بیاید، باید تلاش کرد و همه با کمک هم و تواناییهای هم ، دست در دست هم بدهیم وبرای این مهم کوشش کنیم و تا میتوانیم تبلیغات وسیع انجام دهیم تا تعداد نفرات طرفدار یانی را توی سایت و در ایران افزایش دهیم

کسانی هستند که ناامیدانه میگویند که هر تلاشی هم کنیم، باز یانی به ایران نمی آید. اما ما میدانیم که پاداش هیچ تلاشی بی بهره نیست و مطمئن هستیم که پاداش خود را دریافت میکنیم، پاداش ما ، ورود یانی به ایران است

اگه یانی بخواهد به ایران بیاید ، حتی برای تفریح هم که شده ، ما خواستار این امر مهم هستیم

برای اجرای کنسرت یانی در ایران ، یکسری مراحل وجود دارد

مثلا یانی کجا باید اجرا داشته باشد؟ اگر یانی به ایران بیاید و مکانی برای اجرا نباشد، خود یانی همانند کنسرت سال 97 ، آن مکان را بنا میکند و یا اصلا در محیط باز آن کنسرت را اجرا میکند. حجاب زنان گروه و اعضای گروه یانی چه میشوند؟ یانی میتواند همانند کنسرت 94 ، با ارکسترسمفونیک تهران اجرا داشته باشد و فقط با افراد ثابت گروه خود به ایران بیاید. پس دوستان، همه چیز امکان دارد ، فقط باید بتوانیم انگیزه ورود یانی به ایران را ایجاد کنیم

همگی در شروع این هدف مهم تلاش کردیم و نگهداری این هدف مهم، خیلی مهمتر هست. برای نگهداری سایت احتیاج به کمکهای مالی شما دوستان داریم. هرچه تعداد افراد زیادتر باشد، هزینه کردن از جانب هر شخص نیز کمتر است. بیان جزییات مالی سایت را به عهده آقا سجاد میزارم و امید است که همه دوستان بتوانند کمک کنند

فعلا تا شروع سایت ، مطلب دیگری به ذهنم نمیرسد که بیان کنم اما فقط و فقط ، حظور پرشور شما هست که باعث میشود من و دیگر دوستان در خدمت شما عزیزان باشیم. خوشحال میشوم اگر نظرات خود را چه انتقاد و چه پیشنهاد برای ما بیان کنید

یکسری از گروه های سایت توسط آقا سجاد بیان شده بود که حتما در این هدف استفاده میشوند. من دوباره آنها را در زیربیان میکنم.

گروه تحقیق ، گروه ارتباطات ، گروه تبلیغات ، گروه انگیزه ، گروه برنامه ریزی و اجرا و در نهایت گروه مدیریت  

 

دوستون دارم چون یانی رو دوست دارین!

متن مصاحبه با آقای شهرداد روحانی

 سلام. 

برای بار سوم (دیشب بعد از پایان کنسرت - هشتم اسفندماه) که آقای روحانی رو دیدم، بهم گفتن که باید فیلم مصاحبه را حتما برایشان بفرستم تا ایشان تایید کنند و بعد این فیلم در اینترنت قرار بگیرد.  

درضمن ایشان، ایمیلشون رو هم بهم دادن که براشون فیلم را بفرستم اما تاکید کردند که ایمیلشون محفوظ بمونه. 

مصاحبه در 2 قسمت انجام شد که قسمت اول در مورد شروع فعالیت آقای شهرداد روحانی تا الان بود که شامل سمتهای ایشان، رهبری های ایشان در ارکسترهای بزرگ دنیا، آثار ایشان و افتخارات ایشان میباشد. قسمت دوم شامل سوالاتی درباره یانی بود که به قرار زیر هست: 

 

خودم: یانی از نظر شما چه شخصیتی داشت؟ 

آقای شهرداد روحانی: ایشان بسیار خوب بودند و من و یانی رابطه ی خوبی داشتیم و داریم. 

 

خودم: آیا این صحت دارد که یانی و شما در مکانی نشسته بودید و محل کنسرت را تماشا میکردید و یانی از شما پرسیده بود که آیا میشه ما اینجا کنسرت را اجرا کنیم؟ 

آقای شهرداد روحانی: بله، صحت داشت. ما میخواستیم که با ارکسترسمفونیک دوم یونان کار کنیم که اعضای این گروه حاضر شده بودند که بدون دست مزد کار کنند اما وقتی من باهاشون کار کردم، در عرض فقط 10 دقیقه متوجه ضعف شدم و به یانی گفتم که این کار با این ارکستر امکان پذیر نیست. با هماهنگیهایی که با چند گروه ارکستر داشتم، بالاخره ارکسترسمفونیک لندن را انتخاب کردم که فقط 1 هفته زمان تا اجرا مانده بود و نتیجه کار هم خیلی خوب شد که شما حتما دیدید. 

 

خودم: شما در کنسرت آکروپلیس، قطعه ای اجرا کردید؟ 

آقای شهرداد روحانی: بله. یانی به جمعیت گفت که من همیشه دوست داشتم که گروه را رهبری کنم و الان از شهرداد میخوام که پشت پیانو بشینه و نوازندگی کند و من هم پشت پیانو نشستم. 

 

خودم: خوب نتیجه چی شد آقای روحانی؟ 

آقای شهرداد روحانی: من با گروه کار کرده بودم و رهبری یانی فقط جنبه نمایشی داشت. وقتی که خود یانی فیلم را ادیت میکرد، زمانی که فقط دید داره دستاشو تکان میده، گفت که این قسمت باید حذف بشه و اون ویدئو کلا حذف شد و فکر نکنم که کسی داشته باشه. 

 

خودم: نام اون قطعه چی بود؟ مال خود شما بود؟ 

آقای شهرداد روحانی: یادم نمیاد چی بود. نه، اون قطعه مال آقای یانی بود. 

 

خودم: الان یانی کجا زندگی میکنه؟ آیا با هم در ارتباط هستید؟ شما کجا زندگی میکنید؟ 

آقای شهرداد روحانی: یانی در فلوریدا زندگی میکنه و منم در لس آنجلس. آره با هم ارتباط داریم کمو بیش، آره در ارتباطیم. 

 

خودم: آیا یانی برای اجرای کنسرت به ایران میاد؟ 

آقای شهرداد روحانی: نه، فکر نکنم چون الان به ایران فکر نمیکنه و تمایلات ایشان فعلا اینجوری نیست. 

  

خودم: ما میتونیم اقدام کنیم و یانی را به ایران بیاریم؟  

آقای شهرداد روحانی: نه خیر. ایشون خودشون باید بخوان و بیان ایران و الان هم تمایلی ندارن و امکانش نیست. 

 

خودم: ما میتونیم با تهیه کننده هاش و یا مدیر برنامه هاش صحبت کنیم و یا کانالی بزنیم به اونها؟ 

آقای شهرداد روحانی: نه خیر. ببینید، حتی برای کار آکروپلیس هم ، 5 سال برنامه ریزی شده بود. این کارها و کنسرت ها بزرگ هستند و به این آسونیها نمیشه انجامشون داد. 

 

خودم: آیا یانی میخواست به ایران بیاد، زمان کنسرت 1994 ؟ 

آقای شهرداد روحانی: یانی از ایرانی ها خوشش میاد بدلیل اینکه یونانی ها فرهنگشون خیلی به ایرانی شبیه است. ما هم مکانی به نام پرسپولیس داریم که با محل کنسرت آکروپلیس شبیه هست. یانی شخصا دوست داشت که توی ایران باشیم اما هیچ وقت بصورت رسمی درخواست نشد. 

 

خودم: آیا مادر یانی ایرانی بود؟ 

آقای شهرداد روحانی: خیر، ایشون یونانی بودن که مدتی پیش فوت کردند. 

 

خودم: آیا میشه کنسرت آکروپلیس توی ایران به رهبری شما ، دوباره اجرا شود؟ 

آقای شهرداد روحانی: نه خیر. ببینید ، الان من تمایلی به این نوع موسیقی ندارم و در حال حاضر فقط و فقط به ارکسترسنفونیک تهران فکر میکنم و تمام و کمال ذهنم درگیر این ارکستر هست و یانی هم فعلا تمایلی نداره. .................

  

این چکیده ای از صحبت با آقای شهرداد روحانی بود که فیلمش بعد از تایید ایشون ، توی همینجا قرار داده میشه.  

چند تا عکس از مصاحبه خودم با آقای شهرداد روحانی:  

 

 

نظرسنجی http://ifc-election.blogsky.com

کنسرت آقای شهرداد روحانی

سلام 

نمیدونم از کجا شروع کنم و بگم. در یک کلام ، امشب آقای شهرداد روحانی رو توی تالار حافظ شیراز دیدم. 

آقای روحانی هفتم اسفندماه توی تالار حافظ شیراز برنامه داشتن که فردا شب هم (8 اسفند) برنامه دارن. هنوز هیجان دارم و امشب اصلا خوابم نمیبره. جمعیت زیادی توی سالن حاضر بودن و فقط تشویق میکردند. من امروز فهمیدم و موفق شدم که بلیط بگیرم و ته ته سالون ، اون هم طبقه 2 تونستم بشینم. پشتم دیوار بود و نا امید نا امید که من آخه مگه میشه ایشون رو ببینم با این همه جمعیت؟ 

برنامه ایشون در 2 قسمت بود که بعد توضیح میدم. قسمت اول که تمام شد، 15 دقیقه استراحت بود که قسمت بعدی آغاز بشه. سریع اومدم پایین تا برم ایشون رو ببینم که با یه جمعیت 200 نفری پشت قسمتی که استراحت میکنن ، روبرو شدم. دوباره ناامید برگشتم و گفتم که خدایا کمکم کن. یکی از ویولنیستهای گروه(ارکسترسمفونیک تهران) ، اومدن بیرون که هوایی عوض کنن، کسی متوجه ایشون نبود ، آقایی بودن حدود 65 تا 70 سال سن. پیششون رفتم و خسته نباشید گفتم و ایشان هم تشکر کردند. بهشون گفتم که یه خواهشی دارم ، گفتند جانم عزیزم؟ گفتم ، میخوام 1 دقیقه آقای روحانی رو ببینم. ایشان مچ دستم را گرفت و منو از توی جمعیت بردند توی مکانی که استراحت میکردند. آقای روحانی اونجا بود. داشتند با گروه صحبت میکردند. هیچ کس اونجا غریبه نبود و من نظر همه رو به خودم جلب کردم. پیش آقای روحانی رفتم و گریه کردم. گفتم خواب هستم آقای روحانی ، گفتند، شما بیداری و منم شهرداد هستم. اصلا نمیدونم چی بگم. بهشون گفتم که شما رو دوست دارم و عاشق یانی هستم. بغلم کردند، میخواستم دستشونو ببوسم که نذاشتند...  

هرچی که بگم چقدر عالی بودن ، کم گفتم. ازشون خواهش کردم که فردا ببینمشون (8 اسفند). قبول کردند و فردا هم بصورت خصوصی میرم پیششون ساعت 12.30 ظهر. هر سوالی که دوست دارین، بپورسین تا از آقای روحانی بپرسم. برام دعا کنید. 1 عکس هم موفق شدم بگیرم که واقعا خیلی شلوغ بود و اصلا نمیشد. همینم که موفق شدم و گرفتم ، خدارو شکر میکنم. 

برنامه کنسرت : 

 

Part 1: 

Concerto Nr.1 (P.Tschaikowsky) soloist:Amir mahyar moradi .1

 

Part 2: 

Egmont overure op.84 (L.V.Beethoven) .2 

Finlandia (J.sibelius) .3 

Romanian folk dances (B.bartok) Arr: Shahrdad rohani .4

March slave (P.Tschaikowsky) .5  

دوستون دارم چون یانی رو دوست دارین!

دانلود موزیک هوای گریه

با سلام   

به این وبلاک خوش آمدید.

این وبلاگ از امروز شروع به کار کرد و امید وارم که برای دوستان وبلاگ مفیدی باشه. 

 

چندی پیش ، یکی از دوستان به منزل ما آمد و درخواست کرد که یه آهنگی را که شنیده بود و دوست داشت ، دوباره بخواند. منم دست بکار شدم و آهنگ را دوباره تنظیم کردم و آماده شدیم برای رکورد که دوستمون بخونه. این اثر، متعلق به آقای همایون شجریان می باشد و تا اونجایی که میدونم اسمش هوای گریه هست.  

 

خواننده : مهدی شهریاری  

پیانو و دودوک : حمید رضا حسنخانی (خودم) 

http://www.4shared.com/audio/brc55bTw/Havaye_Gerye.html 

------------- 

http://hotfile.com/dl/107125801/08b6603/Havaye_Gerye.mp3.html