بیانیه اصلاحات و تشکیل اساسنامه در YANNI-IFC

سلام دوستان عزیزم. مستقیم میرم سر اصل مطلب.

میبینید که سایت فعلا فعال نیست و یکدفعه جو بدی توی سایت بوجود آمد. شاید شما دنبال علت باشید چون این حق طبیعی شما هست. 

من (حمیدرضا) با آقاسجاد از بعد از سفر ارمنستان که برگشتیم ، دچار مشکل شدیم. توی تصمیمات نتونستیم به یک تصمیم واحد برسیم و نتیجه شد همینی که شما میبینی.

این موضوع خیلی بد هست چون این سایت بعد جهانی به خودش پیدا کرده بود که به اینجا ختم شد. من نمیخوام وارد مسائل جزئی بشم اما باید شفاف سازی کنم.


میتونم به جرأت بگم که اکثر بیشتر مدیران سایت با من همگام هستند و اونها هم با این موضوع مشکل دارن.

فکر کنم 15 یا 16 خرداد بود که من یک بیانیه روی سایت بصورت اخبار گذاشتم که نظرات و پیشنهادات خودتون رو برای اصلاح اساسنامه در جهت رشد و رسیدن به اهدافمون بیان کنید. متاسفانه این بیانیه توسط آقاسجاد پاک شد و دوست داشت که بیانیه خودش رو بزاره و نتیجه همین شد که الان مشاهده میکنید.

به من دیکتاتور میگه و نظرش این هست که اصلا مدیر ارشد واسه چی؟ اصلا کی تورو مدیرارشدت کرده؟ ما مدیرارشد میخواهیم برای چی؟

به من میگه دیکتاتور در صورتی که 2 سال پیش با یه ترفند خاص ، دامنه سایت رو بنام خودش خرید و الان به همه اعلام میکنه که سایت قانونی و حقوقی مال من (آقاسجاد) هست و اگه کسی نمیخواد باشه ، بسلامت (از آقاسجاد ایمیل دارم).

یک سایت مردمی و جهانی رو ، شخصی کرده و اون رو تعطیل کرده. من واقعا نمیدونم به چه حقی ؟ و به سهم خودم از همه دوستان عزیزم معذرت میخوام بابت رفتارهای آقاسجاد. 


تمام اهداف و نکات مثبت کلیدی سایت ، راهکارها و بیانیه های مهم ، در مدت این 2 سال ، توسط من صورت گرفته که همه این جریانات رو من بصورت ایمیل و یا گفتمان در چت با آقاسجاد ، بعنوان سابقه نگهداری کردم که خدارو شکر میکنم موجود میباشند و درصورت نیاز، همه چیز رو برای دیدن قرار میدم.


رفتارها و بدرفتاریها ، صحبتهای خوب و بد و همه چیزهای دیگر ، توی طول این 2 سال ، برای شما کاملا مشخص هست.

الان شما بهتر میدونید که دیگه چه کسی صلاح و مصلحت طرفداران یانی رو میخواد. توی ارمنستان ، من و حسین عزیزم توی لابی هتل ، تمام تلاشمون رو کردیم که ملاقات رو عملی کنیم و بچه ها رو از پشت درهای بسته ، بیاریمشون داخل هتل ، اما خودم نتونستم یانی رو ببینم. مهم این بود که بچه ها یانی رو دیده بودند. من با شادی اونها ، خدا شاهده که شاد و خوشحال شدم. حسین برای من داشت شدیدا گریه میکرد که من تازه داشتم آرومش میکردم ... حالا این آدم به من میگه دیکتاتور و میگه سایت نباید شخص محور باشه و شخص شماره یک نباید وجود داشته باشه.


بنظر من باید تمام این حرفها گفته بشه تا ابهامات به کنار بره. حتی آقاسجاد هم حق صحبت کردن داره و اونم باید از خودش دفاع کنه. سایت از تاریخ 16 خرداد 92 دیگه در مدیریت من نیست و افاقات خوب یا بد سایت رو به پای من ننویسید.

همیشه با لهن آرام و صحبتهای آرام ، سعی کردم که محیط سایت رو آرام نگه دارم تا همه راحت بتوانند نظرات خودشون رو بیان کنند و آزاد باشند. اما متاسفاته افرادی هستند که نمیخواهند  این اتفاق بیفتد.

برای مثال میتونم محمدعلی پاسبان رو مثال بزنم که کامنتش رو آقاسجاد به حالت تعلیق درآورد و من بودم که کامنت رو از حالت تعلیق و بررسی درآوردم و روی سایت قرار دادم. بعدش محمدعلی عزیز که اعتراض کرد که کامنتش نمایش داده نشده و منم نمایشش دادم ، آقاسجاد گفت : دیدی تهمت الکی میزنی!  چرا این کارهارو آقاسجاد انجام داد؟ چون که شخص خود آقاسجاد مورد حمله قرار گرفته بود. اما برعکسش هم وجود داشت که آقاسجاد خیلی کنایه در کامنتهای آخرش به من زده بود ، حتی به من گفت "کژ فهم"  اما من اجازه دادم که کامنتش روی سایت باشه جز یکی از کامنتهای آخرش که منو مسخره کرده بود و ... که من اونو در حالت بررسی قرار دادم و خودش ایمیل زد و گفت: "دیدم مناسب فن کلاب نیست ، حذفش کردم"


همیشه باید اجازه داد که افراد آزادانه حرفهاشونو بزنن چه خوب و چه بد.


در فن کلاب جدید که نمیدونم قراره چه اتفاقی بیفته واسش ، اگه انتخابات باشه ، من کاندید میشم و یا جای من توی اون سایت هست یا جای آقاسجاد. دیگه نمیتونم تحمل کنم و توان ندارم که با این آدم سرو کله بزنم. اصلا نمیتونم فعالیت کنم و بعد از 2 سال دیگه ، دوباره سر یه موضوع ، این اتفاقات بیفته و آقاسجاد بخواد این بلا رو سر سایت و همه طرفداران در بیاره و بگه سایت قانونی و حقوقی مال من هست. دیگه نمیتونم ... 


راستی ایشون اینقدر عجله برای اینکارا داشتن که رمز فایهایی رو که فرزانه جان ، زحمت تهیه اونها رو کشیده ، یادش رفته قرار بده. دوستان خوبم رمز فایلها : www.YannIran.com  هست. 

اگر کامنتهای قدیمی دوستان رو هم در همین وبلاگ بخونید ، بد نیست.


این روزا دیگه دنیا کوچیک شده و میتوان به رازهای واقعی زندگی پی برد.


من نیاز دونستم که باید این حرفها گفته بشه و شفاف سازی بشه . فعلا با این وبلاگ با شما درارتباطم دوستان عزیز و گلم. هر سوالی رو هم پاسخ میدم.

دوستون دارم چون یانی رو دوست دارین. 

حمیدرضا حسنخانی