بیانیه اصلاحات و تشکیل اساسنامه در YANNI-IFC

سلام دوستان عزیزم. مستقیم میرم سر اصل مطلب.

میبینید که سایت فعلا فعال نیست و یکدفعه جو بدی توی سایت بوجود آمد. شاید شما دنبال علت باشید چون این حق طبیعی شما هست. 

من (حمیدرضا) با آقاسجاد از بعد از سفر ارمنستان که برگشتیم ، دچار مشکل شدیم. توی تصمیمات نتونستیم به یک تصمیم واحد برسیم و نتیجه شد همینی که شما میبینی.

این موضوع خیلی بد هست چون این سایت بعد جهانی به خودش پیدا کرده بود که به اینجا ختم شد. من نمیخوام وارد مسائل جزئی بشم اما باید شفاف سازی کنم.


میتونم به جرأت بگم که اکثر بیشتر مدیران سایت با من همگام هستند و اونها هم با این موضوع مشکل دارن.

فکر کنم 15 یا 16 خرداد بود که من یک بیانیه روی سایت بصورت اخبار گذاشتم که نظرات و پیشنهادات خودتون رو برای اصلاح اساسنامه در جهت رشد و رسیدن به اهدافمون بیان کنید. متاسفانه این بیانیه توسط آقاسجاد پاک شد و دوست داشت که بیانیه خودش رو بزاره و نتیجه همین شد که الان مشاهده میکنید.

به من دیکتاتور میگه و نظرش این هست که اصلا مدیر ارشد واسه چی؟ اصلا کی تورو مدیرارشدت کرده؟ ما مدیرارشد میخواهیم برای چی؟

به من میگه دیکتاتور در صورتی که 2 سال پیش با یه ترفند خاص ، دامنه سایت رو بنام خودش خرید و الان به همه اعلام میکنه که سایت قانونی و حقوقی مال من (آقاسجاد) هست و اگه کسی نمیخواد باشه ، بسلامت (از آقاسجاد ایمیل دارم).

یک سایت مردمی و جهانی رو ، شخصی کرده و اون رو تعطیل کرده. من واقعا نمیدونم به چه حقی ؟ و به سهم خودم از همه دوستان عزیزم معذرت میخوام بابت رفتارهای آقاسجاد. 


تمام اهداف و نکات مثبت کلیدی سایت ، راهکارها و بیانیه های مهم ، در مدت این 2 سال ، توسط من صورت گرفته که همه این جریانات رو من بصورت ایمیل و یا گفتمان در چت با آقاسجاد ، بعنوان سابقه نگهداری کردم که خدارو شکر میکنم موجود میباشند و درصورت نیاز، همه چیز رو برای دیدن قرار میدم.


رفتارها و بدرفتاریها ، صحبتهای خوب و بد و همه چیزهای دیگر ، توی طول این 2 سال ، برای شما کاملا مشخص هست.

الان شما بهتر میدونید که دیگه چه کسی صلاح و مصلحت طرفداران یانی رو میخواد. توی ارمنستان ، من و حسین عزیزم توی لابی هتل ، تمام تلاشمون رو کردیم که ملاقات رو عملی کنیم و بچه ها رو از پشت درهای بسته ، بیاریمشون داخل هتل ، اما خودم نتونستم یانی رو ببینم. مهم این بود که بچه ها یانی رو دیده بودند. من با شادی اونها ، خدا شاهده که شاد و خوشحال شدم. حسین برای من داشت شدیدا گریه میکرد که من تازه داشتم آرومش میکردم ... حالا این آدم به من میگه دیکتاتور و میگه سایت نباید شخص محور باشه و شخص شماره یک نباید وجود داشته باشه.


بنظر من باید تمام این حرفها گفته بشه تا ابهامات به کنار بره. حتی آقاسجاد هم حق صحبت کردن داره و اونم باید از خودش دفاع کنه. سایت از تاریخ 16 خرداد 92 دیگه در مدیریت من نیست و افاقات خوب یا بد سایت رو به پای من ننویسید.

همیشه با لهن آرام و صحبتهای آرام ، سعی کردم که محیط سایت رو آرام نگه دارم تا همه راحت بتوانند نظرات خودشون رو بیان کنند و آزاد باشند. اما متاسفاته افرادی هستند که نمیخواهند  این اتفاق بیفتد.

برای مثال میتونم محمدعلی پاسبان رو مثال بزنم که کامنتش رو آقاسجاد به حالت تعلیق درآورد و من بودم که کامنت رو از حالت تعلیق و بررسی درآوردم و روی سایت قرار دادم. بعدش محمدعلی عزیز که اعتراض کرد که کامنتش نمایش داده نشده و منم نمایشش دادم ، آقاسجاد گفت : دیدی تهمت الکی میزنی!  چرا این کارهارو آقاسجاد انجام داد؟ چون که شخص خود آقاسجاد مورد حمله قرار گرفته بود. اما برعکسش هم وجود داشت که آقاسجاد خیلی کنایه در کامنتهای آخرش به من زده بود ، حتی به من گفت "کژ فهم"  اما من اجازه دادم که کامنتش روی سایت باشه جز یکی از کامنتهای آخرش که منو مسخره کرده بود و ... که من اونو در حالت بررسی قرار دادم و خودش ایمیل زد و گفت: "دیدم مناسب فن کلاب نیست ، حذفش کردم"


همیشه باید اجازه داد که افراد آزادانه حرفهاشونو بزنن چه خوب و چه بد.


در فن کلاب جدید که نمیدونم قراره چه اتفاقی بیفته واسش ، اگه انتخابات باشه ، من کاندید میشم و یا جای من توی اون سایت هست یا جای آقاسجاد. دیگه نمیتونم تحمل کنم و توان ندارم که با این آدم سرو کله بزنم. اصلا نمیتونم فعالیت کنم و بعد از 2 سال دیگه ، دوباره سر یه موضوع ، این اتفاقات بیفته و آقاسجاد بخواد این بلا رو سر سایت و همه طرفداران در بیاره و بگه سایت قانونی و حقوقی مال من هست. دیگه نمیتونم ... 


راستی ایشون اینقدر عجله برای اینکارا داشتن که رمز فایهایی رو که فرزانه جان ، زحمت تهیه اونها رو کشیده ، یادش رفته قرار بده. دوستان خوبم رمز فایلها : www.YannIran.com  هست. 

اگر کامنتهای قدیمی دوستان رو هم در همین وبلاگ بخونید ، بد نیست.


این روزا دیگه دنیا کوچیک شده و میتوان به رازهای واقعی زندگی پی برد.


من نیاز دونستم که باید این حرفها گفته بشه و شفاف سازی بشه . فعلا با این وبلاگ با شما درارتباطم دوستان عزیز و گلم. هر سوالی رو هم پاسخ میدم.

دوستون دارم چون یانی رو دوست دارین. 

حمیدرضا حسنخانی




نظرات 119 + ارسال نظر
Apokoalosek یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:23 ق.ظ

Apokoalosek یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:39 ق.ظ

Apokoalosek یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 07:56 ق.ظ

Apokoalosek یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 06:12 ق.ظ

Apokoalosek یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 04:27 ق.ظ

Apokoalosek یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 02:45 ق.ظ

Guestceree دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 03:49 ب.ظ http://gdhyuei23kol2.com/

guest test post
<a href="http://gdhyuei23kol2.com/">bbcode</a>
<a href="http://gdhyuei23kol2.com/">html</a>
http://gdhyuei23kol2.com/ simple

Guestceree یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 09:38 ب.ظ http://gdhyuei23kol.com/

guest test post
<a href="http://gdhyuei23kol.com/">bbcode</a>
<a href="http://gdhyuei23kol.com/">html</a>
http://gdhyuei23kol.com/ simple

ramin (مسئول بازنشسته گالری ویدیو فن کلاب یانی ایران ) دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

دوستان من ویدیوی دیدار شما با یانی رو دیدم و به نظر من خیلی عالی اون دیدار توسط حسین و حمید مدیریت شد و نوازندگی حمیدرضا و اون دوست ویلن نواز خلاقیتی بسیار زیبا و به نوعی یک از خود گذشتگی بود تا دیداری رقم بخوره زیبا تر از همه دیدار های که مردم در سرتاسر دنیا با یانی داشتن ... خیلی خیلی زیبا بود و نظم فوق العاده ای هم داشت و زیبا تر اینکه در این تایم کوتاه هم دو آهنگ اجرا شد و هم همه دوستان تونستن در آرامش با یانی خوش و بش کنن و هدیه ها هم در دستان یانی قرار گرفت .
حالا دیگه اگر کسی بخواد به این دیدار با این کیفیت فوق العاده ایراد بگیره من به شخصه فکر میکنم از روی حب و بغض های دیگه هست .

محمد علی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

در مورد ادعای واهی علی سعادت طلب باید بگم که منم هنو سیم کارتمو دارم...
دوم این که علی جان من از شما ی سوال دارم.
10 دلاری که آلبن توور از بچه ها اضافه گرفت روو داد برگردوند به سجاد... من که هنو رنگ اوون 10 دلار روو ندیدم شاید شما رفیق جون جونی سجادی گرفته باشی ازش... بگو من اوون 10 دلار روو نمیخوام خرج فن کلاب کنه ...
آقای عزیز من که ارمنستان بودم لطفا از دروغ پردازی علیه اشخاص پرهیز کن...

فرزانه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام به همگی.خیلی وقته شاهد این قضایا هستم و مثل همه ناراحت.
خیلی دوست داشتم سکوت کنم ولی بهتر دیدم حداقل نظر خودمو بگم ، نظری که فقط طبق چیزایی که دیدم بیان میکنم.

من برای تمام بچه ها احترام قائلم و برای تمام زحماتشون، روز اول تشکیل فن کلاب و جریان انتخاب مدیر و .. در جریان کارها نبودم بنابراین اظهار نظر نمیکنم، ولی ارمنستان بودم!

من نمیدونم چرا توی سفر همه خوشحال و خندون بودن و از همه چی راضی ولی یهو قضیه عوض شد! دوستان همچین نوشتن اون افتضاحی که تو ارمنستان شد! انگار ما اونجا چه کردیم و هرکی بیاد این نظرات رو بخونه فکر میکنه ما رفتیم آبروی هرچی ایرانی بوده رو بردیم و برگشتیم، البته قبول دارم بی نظمی کردیم ولی چرا؟ مثل تمام طرفدارایی که برای اولین بار یانی رو دیدن خب ماهم بعضی جاها نتونستیم خودمونو کنترل کنیم چیزی که خود یانی و تیمش هم گاهی انتظارشو دارن، فقط همین!وگرنه به قول دوست عزیزم ترقه که زیر پای یانی ننداختیم! من حرف تمام کسایی که سیاه نمایی کردن تا فقط بگن حمیدرضا مدیریت بلد نیست رو قبول ندارم، به شخصه من اگر جای حمید بودم توی لحظه ورود یانی برای بهتر شدن جو دیدار یا هر چیز دیگه ای عمرا نمیرفتم پشت پیانو، برعکس از تمام لحظات وجود یانی استفاده میکردم، مدیریت رو میذاشتم در کوزه!! و بدتر اگر یانی رو نمیدیدم ، اینجا رو روی سرم میذاشتم و یقه همه رو میگرفتم نه اینکه تازه یقه م هم بگیرن !!

من درباره بعضی برنامه ها که مخالف بودم باهاشون یا سوال برام پیش آورده بودن با حمید حرف زدم و توضیح خواستم و توضیح گرفتم و حل شد. "راجع به چیزایی که به من مربوط میشد". ولی دوستان اونجا سکوت میکنن و اینجا داد و بیداد راه انداختن اون هم در یک جای عمومی که برای همه قابل رویت هست،فقط هم به این بسنده نمیکنن و پای مسائل کاملا شخصی هم میکشونن وسط، مسائلی که "هیچ" ربطی به اونها و ما و هیچ کدوم از خوانندگان این وبلاگ و اون سایت و ... نداره. و لازمه عرض کنم من هنوز سیم کارت ارمنستانم رو نگه داشتم برای یادگاری! من نمیدونم ما مردم خوب و برحق که اینهمه هم مدارک و مدارج عالی داریم چطور به خودمون اجازه میدیم با آبروی کسایی که چون فقط مثل ما فکر یا عمل نمیکنن اینطور بازی کنیم و بدتر از همه این اعمال را فساد اخلاقی بخوانیم .

متاسفانه برای بنده یک قصه داره دوباره تکرار میشه. تا زمانی که ما، یانی ایران، باهم تیم بودیم و همه با هم دوست و رفیق، با تیم یانی فنز مشکل داشتیم . من با حرفهایی که می شنیدم رفته رفته ذهنم کاملا نسبت به اون بچه ها عوض میشد و متاسفانه این حس دشمنی ادامه داشت تا ارمنستان و تا اینکه ما، یانی ایران، به اینجا رسیدیم و دعوامون شد. قصه عوض شد! آدمهایی که تابحال خوب بودند بد شدند و بدها خوب !!! با کمال تعجب دوباره شاهد دعوا و جوسازی هایی هستم این بار نه بر علیه یانی فنز، بلکه تیم خودمون ... و برعکس تمام دعواها و تنشها و اختلاف سلیقه ها با یانی فنز جای خود را به دوستی و همزبانی دادند" یهویی"! من بخاطر اینکه تحت تاثیر حرفهای دوستان نسبت به بچه های یانی فنز قرار گرفته بودم خودم رو مسئول دونستم که از بچه ها معذرت بخوام و تازه بعد از ارمنستان و شناخت شخصی خودم ازشون متوجه شدم که چه اشتباهی کردم، و از این به بعد فقط به چشم های خودم اعتماد میکنم ونه حرف دیگران، بنابراین به این جوسازی جدید، اینبار علیه حمید و حسین و الباقی که در ارمنستان هم هیچ بدی و بی اخلاقی ازشون ندیدم، هیچ اعتنا و اعتمادی ندارم و پیشنهاد میکنم شما هم نداشته باشید. اگر چیزی رو با چشم خودتون دیدید، (تازه بعد از کمی تجزیه تحلیل !)‌باور کنید، وگرنه به حرفهای سایرین اعتمادی نیست، چون بعد از مدتی ورق یهویی برمیگردد و نظرشان عوض میشود و شما میمانید و بد و بیراهی که به خودتان میگویید.

از نظر من بدترین اتفاقی که اخیرا افتاد که باعث شد کاملا نظرم نسبت به دوستان صاحب سایت عوض بشه، یکی همین دوستی و صمیمیت غیرمترقبه با گروه یانی فنز علی رغم تمام اون جبهه گیری ها و مخالفتها و دعواها و...بود و از آن طرف بوجود آوردن جوی دیگر علیه گروهی دیگر، که متاسفانه اسم خوبی نداره و دلم نمیخواد اون کلمه رو بکار ببرم، و دیگری بستن سایت مردمی(!) به روی تمام اعضا با تصمیمی کاملا" شخصی، تایید کردن کامنت توهین آمیز اخیر در سایت و تایید نکردن کامنت سایر بچه ها و...

من برای سایت دوستان یه مدت زحماتی کشیدم که نوش جانم! خیلی هم مزه داد، کار کردن برای یانی برای من عالی بود با اینکه در اون سایت هیچ وقت به من اعتماد نشد و سخاوت دوستان زیاد شامل حالم نشد، ولی باز هم با جان و دل براش کار کردم و هیچ منتی هم نیست چون من برای عشقم که یانی باشه کار کردم نه کس دیگری که بخواد منتم رو سرش باشه و البته امیدوارم این کارها مقبول شما هم واقع شده باشه.

من برای تمام دوستان و زحماتشون و حرفه هایی که بلد هستند و مدارکی که دارن و تمام اینها احترام قائلم و متوجه هم شدم که کارشون درست هست ولی این حق روهم برای خودم قائلم که با کسانی که همیشه با گروهی دشمن هستند و بدبینانه ذهن بقیه رو هم منحرف میکنند، کار خاصی نداشته باشم و راحتشون بذارم! :)

به امید روزی که "یانی" رو به معنای واقعی درک کنیم.

مصدع اوقات شدیم ...

مرضیه(مسئول بخش یانی در گفتار) یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام به همه دوستان عزیز
راستش تا الان تصمیم داشتم چیزی نگم تا شاید اتفاقات به خوبی پیش بره و بچه ها سرعقل بیان ولی حرفای علی آقا که تمامی اظهاراتشون رو به تمامی بچه ها تعمیم دادن واقعا چیزی نیست که نتونم جوابش ندم چون من ارمنستان بودم
علی آقا اون چیزی که تا الان از شما توی ذهن داشتیم یه پسرخوش اخلاق و ساکت بود که متاسفانه ....
فرمودید سجاد مالک سایت و با سخاوت و .... علی آقا اگه از روز اول به شخصه میدونستم که سایت کاملا شخصی هست و طرف با چشم سخاوت مارونگاه میکنه عمرا حتی عضو سایت میشدم دیگه چه برسه به اینکه حق نفر سوم شدنم رو هم بی هیچ اعتراضی به نفر دیگری بدم
در آن زمان 300عضو رای دادن الان هم اگه سجاد واقعا به کارش مطمئن هست بزاره همون 1300نفر رای بدن و انتخاب کنند چون خود سجاد با همون 300رای نفردوم شد پس رای خودش هم باطله و باید سایت رو طی انتخابات به نفر اول تحویل بده البته اگر واقعا میخواد ...
علی آقا من به عنوان کسی که ارمنستان بوده و از همون اول در جریان همه رویدادها قرارداشتم اظهار نظر میکنم :
فکر کنم اگه به برنامه ریزی و یه سری وقایع اونجا کسی واقعا مشکل داشت باید همونجا حرف میزد و اعتراض میکرد این درست نیست که همگی ساکت بشینن و دست بزنن و بخندند ولی بعد یادشون بیاد که شاکی هستن مثلا من و فرزانه همون جا اعلام کردیم که روز ملاقات تی شرت نمیپوشیم و نپوشیدیم ولی آیا درست بود چیزی نگیم و بعدش فقط غر بزنیم
بعدش به نظرم اگه یه کم منصفانه نگاه کنید برنامه ریزی چنین ملاقات بزرگی اونم توی کشور غریب و با زبان بیگانه اصلا کار آسونی نیست هرکسی که فکر میکرده بهتر میتونه عمل کنه باید همون جا حرف میزد چون بازم میگم خود من به چیزایی اعتراض داشتم که همون جا مطرح کردم و حل شد.
در مورد خواسته حمید به شخصه هیچ مشکلی باهاش نداشتم چون هر کسی حق داره هرچیزی آرزو کنه و آرزوهای بزرگه که بزرگی آدمها رو میسازه خود شما اگه خواسته اول شدن توی المپیادها رو نداشتی آیا تلاش میکردی و یا خودما اگه آرزوی دیدن یانی رو نداشتیم آیا این اتفاق محقق می شد پس به حمید میگم تحت هیچ شرایطی آرزوهایت را رها نکن چون یانی عزیز هم همینو از ما میخواد.
در مورد سیم کارت ما همگی سیم کارت داشتیم یه کم دیرچون مسئول تور دیر تحویل دادن ولی بهتره اینجوری قضاوت نکنی که حمید سیم کارتهارو نداد چون به خاطر شرایطم من از همه مصرتر بودم که با خونه تماس داشته باشم وسیم کارت هم گیرم اومد هر کی رو نشناسی منو باید بشناسی چون اجازه ندادم کسی حتی یک درام از هزینه های منو پرداخت کنه پس مطمئن باش کوتاهی از خود شما بوده که سیم کارت نداشتی
علی جان بازهم میگم بهتره به این آسونی در مورد آدما قضاوت نکنی چون مسایل شخصی هر کسی فقط و فقط به خودش ربط داره نه به هیچ کس دیگه ما اگه دور هم جمع شدیم به خاطر یانی جون بود نه به خاطر اینکه به شخصیت و اخلاق و رفتار خصوصی و شخصی همدیگه اهانت کنیم چون همه ما یه سری اخلاقیات داریم که برای هیچ کس قابل تحمل نیست.
واما دراخر من همیشه برای کلیه اعضا مخصوصا سجاد احترام خیلی زیادی قایل بوده و هستم و حالا هم از علی که باهاش در ارتباط هست ملتمسانه میخوام که باهاش حرف بزنه و نذاره اوضاع سایت بدتر ازاین بشه و بچه هایی که از روز اول بودن با نفرت از همه چیز سایت رو ترک کنن .

دوستان این اساسنامه ای که سجاد منتشر کرده هیچ چیزی رو عوض نکرده ! سجاد اون زیاده خواهی و جاه طلبیش رو پشت حرفای قشنگ قایم میکنه ولی اگه دقت کرده باشین در عمل نتیجه اساس نامه از قبل بیشتر نقش سجاد رو در اداره و جهت دهی به فن کلاب مستحکم تر میکنه و بیشتر به اختیار های تام اشاره میکنه ! و سجاد جایگاه همه رو به همون نویسندگی محدود میکنه و تصمیم گیری اصلی رو نهایتا به خودش محدود میکنه !
اگر سجاد میخواست این طوری نباشه که یا به انتخابات یا به اون جلسه تن میداد ! چون من تو مفاد اون جلسه گفتم هم باید حمیدرضا ارشد نباشه و هم سجاد همه کاره نباشه ! ولی مگه این آقا زیر بار یه همچین چیز دموکراتیکی میره ؟؟؟

دوباره اشتباه شد
اصلاح میکنم :
تا آرامش ایجاد بشه

ببخشید منظورم از جمله آخر این بود :
تا آرامش اینجاد بشه

نه بابا حمیدجان کاری نمیخوام بکنم که ... منظورم این بود دیگه به کامنت دادن و ادامه این اختلافات در اینجا خاتمه بدیم تا از آرامش ایجاد بشه

دوستان من دیگه همه بحثا رو تموم میکنم ...

دیگه الان تکلیف همه چیز معلوم شده ...

به امید موفقیت همه و اومدن یانی به ایران

خدانگهدار

رامین جان فعلا دست نگهدار ...

اگر حذف موقتی یک کامنت سرتاسر دروغ و تهمت و بی ادبی و بزگرداندن دوبارش نشانه دروغ گویی و عدم صداقت هست پس بستن کامنت دونی یک سایت به روی همه افراد نشاه چیست ؟؟؟

محمد جان درسته هیچ کس انتظار مزد و تشویقی نداشته و نداره و همونطور هم هیچ کس انتظار توهین و نادیده گرفتن و مصادره شدن زحماتش رو به نام سجاد ( نه یانی ایران ! ) رو نداشته و نداره .

محمد این حرفات درباره یانی ایران درسته ولی نه واسه الان ! واسه همون موقعی درسته که من هم تو فضای مجازی سنگ یانی ایران رو به سینه میزدم چون واقعا این طور فکر میکردم ولی الان که دیگر سجاد خودش رو با ارزش تر از یانی ایران میدونه و ابایی نداره از اینکه بگه این سایت سایت منه دیگه ما چرا کاسه داغ تر از آش بشیم ؟؟؟؟
تازه جدا از این حرفا اخلاق هم نداره !
مگه میشه به زور رفتار یه نفر رو درست کرد ؟؟؟‌ چند بار دندون رو جیگر بذاریم ؟
برای خود من این خیلی مسائل با این آدم تا حالا پیش اومده ! حالا این یکی از بد اخلاقی هاش هست که علنی هم شده ! ولی واقعا میخوام بگم خیلی دفعات آزموده رو دوباره آزمودم ولی آخر به بی فایده بودن این کار پی بردم .

هوتن باور کن من واسم مهم نیست که کی مدیر باشه ! من میگم اگه یه جا اسمش فن کلابه در اونجا نباید خودرایی باشه و برای اینکه خودرایی نباشه باید تعداد سلیقه ها در مدیریت زیاد باشه و هیئت مدیره باشه نه مدیر ! مهم نیست کی مدیر باشه ! فقط از سلایق مختلف باشن ! همین !
من اصلا از این بحثا خوشم نمیاد ولی نمیتونیم چشممون رو ببندیم رو همه چیز که ! باید اگر دردی هست علاج بشه ...
هوتن جان تو فقط حرفای من رو اینجا میبینی و میبینی که سجاد هم نمیاد اینجا جواب بده و فکر میکنی منم که دارم ظلم میکنم بهش !
اون طور دیگه ای ظلم کرده و میکنه و خواهد کرد !
چند وقت پیشا من با این آقا بحثم شد تو ایمیل و بعدش این آقا زد اکانت مدیریتی منو ساده کرد ( دقیقا بعد دعوا !!!‌ ) این معنیش چیه ؟؟؟‌ حالا هم همین کارو با حمید وحسین کرده !! ما که عقده مدیریت نداریم که یکی بیاد این کارو باهامون بکنه ! این توهین نیست ؟؟؟
این سجاد هست که آتیش رو راه میندازه و دیگران رو به جواب دادن وا میداره ...
این سجاد هست که حرفای تحقیر و توهین آمیز رو جای دیگه میزنه و باعث میشه من بیام اینجا این کامنتا رو بدم
هوتن جان خودت شاهدی که من از روز اول این طوری کامنت نمیدادم و اومدم دوستان رو برگردونم به فنکلاب و سجاد رو هم راضی کنم
ولی بعد از تماس های که با سجاد داشتم دیگه واقعا خوشبینی در من نسبت بهش نمونده .
همین الان تو ببین ! کامنت دونی سایت رو بسته ! به انتخابات تن نداد ! به جلسه تن نداد !
هوتن تا کی خودمونو گول بزنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا بحث مدیر بودن و مالک بودن و این حرفا رو سجاد شروع کرد و من دارم همین ارزش مدیریت و مالکیت رو نفی میکنم ! میگم ایناس که بده !
متاسفم که باید بگم دیگه سجاد همه چیز رو از حد گذرونده !

من همین جا هم با همه دوستان یه اتمام حجتی هم میکنم !!!!!!


من اگر قرار باشه در آینده فن کلابی تاسیس بشه چه در مدیریتش چه در مالکیتش هیچ نقشی نخواهم داشت ! ولی ولی ولی !
اگر قراره فن کلابی تاسیس بشه باید مالکیتش به نام چند نفر از چند سلیقه مختلف باشه تا تک نظریی و وضع موجود در آینده برامون پیش نیاد !
وگرنه من بی فن کلابی رو ترجیه میدم به سایتی که حقیقتا فن کلاب نباشه حتی اگر عزیزترین دوستم هم مالک و مدیرش باشه

ما یه محفل دوستانه میخوایم نه سایت شخصی مثل الان !
باید ریشه این مسائل که کی مدیر هست و کی نیست و این چرت و پرتا زده بشه !

محمد جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.Yanni-iran.blogfa.com

سلام به همه...
اول یه انتقاد به علی آقا دوست خوبمون ..انتقاد کاری مشکلی نیست و حق همه هست.ولی در مورد بند 9 بیانیشون..این کار واقعا غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بود.... حتی اگر واقعیت هم داشته باشه..بالاخره در سفر با هم بودین.خندیدین.پیشه هم بودین.بردن آبروی یک مسلمان روبروی افراد دیگر گناهه...
برگردیم سره مسئله خودمون.شاید بیتشرین کسی که اوایل با سجاد مشکل داشت من بودم... خب سجاد اوایل زود جوش بود و زود عصبانی میشد..خب من هم کارهایی می کردم که قصدم کمک به سایت بود ولی خب برعکس می شد ... سجاد اون موقع به همه چی بد بین بود.. همه انسان ها اشتباه می کنن.. هم من هم سجاد همه..
رامین جان بالاخره من در گالری عکس زحماتی کشیدم.. ولی بابت زحمات انتظار مزد و تشویقی از سجاد و حمیدرضا نداشتم.چون من این کار رو برای هوادارن انجام دادم.. مطمئنم که زحماتم هدر نرفته...
یانی ایران یک تیمه..خب هر تیمی سر گروه میخواد.. وقتی ما در یک جا تبلیغ می کنیم نمی نویسیم تیم سجاد ایران.می نویسیم تیم یانی ایران...بالاخره سایت باید یه مسئول داشته باشه..بی صاحاب که نمیشه.
.. من از اتفاقات بوجود اومده بین حمیدرضا و سجاد بسیار ناراحت هستم..چون می دونم کلماتی که در مورد شخصیت این دو نفر برده شد ...در واقعیت ذاتی این 2 نفر نیست..این رو مطمئن هستم...
در کل هدف من این بوده که نام یانی ایران بالا بره... برای همین به همکاری با یانی ایران ادامه خواهم داد...
دوستتون دارم چون پیوند دوستی پیوند با ارزش و مقدسی است..

Hooti جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

میدونی کی نامردی میکنه؟
همه ما. بدون استثنا. به جای اون که تلاش کنیم یانی رو با ایرانیا و ایرانیا رو با یانی آشنا کنیم. مثل کاوه افرایی سختی بکشیم و هیچ ادعایی نداشته باشیم. و فقط هدفمون این باشه که به یانی در این دنیا بگیم کشوری به اسم ایران هست، نشستیم داریم میگیم من بیشتر کار کردم تو کمتر کار کردی. من مدیرم تو نیستی. حمیدرضا بده سجاد خوبه. سجاد بده و حمیدرضا خوبه.

مسئله رو پیچیده نکنید...
من که دیگه بیشتر از این برام اهمیتی نداره کی مدیر هست و کی نیست.
اگه کسی دوست داره یانی رو در ایران ببینه پس بسم الله شروع کنه
اگر هم جو گیر شده میخواد خودش تنهایی کار کنه ایشالا 10 تا پرچم ایران توی سایت یانی بیاد که یکیش هم ارزش نداره

خدمت هم سجاد و هم حمیدرضا عرض می کنم که یانی به خاطر هیچکدوم از شماها این همه از ایران حرف نزده. بلکه یانی به خاطر همکاری و یکدلی همه ما تا این حد از ایران اسم برده. یانی از من و سجاد و حمیدرضا خوشش نمیاد. یانی از "ما" خوشش میاد.
اینو بفهمید::: یانی از "ما" خوشش میاد

حالا باز بگید سجاد دروغگوه و حمیدرضا مغروره

اگر سجاد هنوز هم اعتقادش بر اینه که این رقم مشروعیت خودشه !!!!!! پس نباید ترسی از انتخابات میداشت !!!!!!!!!!!!! اگه واقعا این رقم یعنی مشروعیت سجاد !!! پس میتونست بدون هیچ ترسی در انتخابات شرکت کنه ! ولی نکرد ! این یعنی چی ؟

در ضمن من کامنت در جواب علی رو علاوه بر اینجا در فن کلاب هم دادم و زده در انتظار بررسی ! ببینیم منتشر میکنه ؟!

من در مورد خیلی از مسائل صحبتی نمیکنم چون ارمنستان نبودم بنابراین همه این تهمت هایی که گفتی برای من بی اعتبار هست و بسیار زشت هست این کارت .
مردم درباره این کارت قضاوت خواهند کرد !
فقط میخوام درباره چند مسئله نظرم رو بگم :
1 : مشروعیت : درباره مشروعیت باید بگم این کاملا اشتباهه که شما این 1500 عضو رو به حساب مشروعیت سجاد بذاری ! این 1500 عضو در واقع در فن کلاب یانی ایران عضو شدن ! برای استفاده از مطالب و محتوایی عضو شدن که من و محمد و مرضیه و بهنام و محمد مهدی و هوتن و محمدرضا و حمیدرضا و حسین و پژمان و بقیه دوستانی که الان یادم نیست اسمشونو برای این فن کلاب زحمت کشیدن !‌ اونا در سایت شخصی سجاد عضو نشدن ! خیلی از مطالب ما فقط برای اعضا قابل استفاده هست ! همون مطالب که کسانی به غیر از سجاد برای نویسندگیشون زحمت کشیدن ! این 1500 عضو در زمان مدیریت حمیدرضا و حسین عزیز عضو شده اند ! من خودم خیلی جاها تبلیغ فن کلاب رو کردم و خیلیا رو به سمت فن کلاب کشوندم و عضو شدن ! بنابر این اگر هم بخواهیم حتی با قیاسی مع الفارغ این 1500 عضو را به عنوان مشروعیت کسی حساب کنیم باید بگویم این 1500 عضو یعنی مشروعیت من و محمد و سجاد و هوتن و مرضیه و بهنام و حمیدرضا و حسین و محمدمهدی و محمدرضا و فرزانه و فرید و پژمان و ... هر کسی که برای این فن کلاب زحمت کشیده !
متاسفم واسه علی و معدود افرادی که یادشون رفته کیا فن کلاب رو به اینجا رسوندند و محتوا واسه فن کلاب ساختن و تبلیغات کردند تا این 1500 عضو به فن کلاب بیایند و حالا جالبه که سجاد این 1500 نفر رو برای خودش مصادره کرده !

2 : مالکیت : درباره مالکیت قبلا گفتم باز هم میگم ! جالبه بحث مالکیت سایت الان پیش کشیده شده !
تا قبل از این و مخصوصا روز های اول که سایت نویسنده نداشت سجاد مدام میگفت این یک سایت تیمی هست و ما تیم هستیم و این سایت شخصی نیست و از این حرفا ! و با همین شعار ها بسیار از جمله اینجانب به سمت فعالیت و نویسندگی در سایت کشیده شدیم ! ولی الان که گویا دیگر خر از پل گذشته است سجاد در چرخشی تاریخی بحث شخصی بودن سایت رو پیش میکشه و یادش رفته قبلا چی میگفت تا دیگران رو به سمت سایت بکشه ! ما با این پیش زمینه فکری به این سایت اومدیم و سایت رو به اینجا رسوندیم که سایت فن کلاب هست و گروهی هست و متعلق به هیچ شخص خاصی نیست و در این سایت خرد جمعی بر اشخاص غلبه میکنه ! البته این ها شعار های قدیم بود ! الان سجاد میگه این سایت منه و قانونا حق دارم هر کاری بکنم ! جالبه ! حالا که اختلاف نظر پیدا کرده و تابع جمع نیست قانون مهم شده ! چطور قبلا نگفتی این سایت شخصیه که ما اصلا به اینا نیایم و یکی دو سال از عمرومون رو حروم اینجا نکنیم تا الان تو از زحماتمون سوء استفاده کنی ؟؟؟؟؟

Hooti جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ

we´re all different from each other and I think the world would be a much better place if someday we concentrate in our similarities rather than in our differences
Yanni

ای کاش ما طرفدار نما ها هم این جمله رو درک می کردیم

Hooti جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ق.ظ

بعد از این همه جبهه گیری علیه سجاد. بالاخره...

اگر اساسنامه سجاد بر حق و عادلانه بود و پارامترهایی که انتخاب کرده بر حق بود که همگی یا علی بریم واسه آوردن یانی به ایران
شاید خود سجاد دوست نداشته باشه بگم، اما ایشون قبول داره که با بعضی کاربر ها رفتار خوبی نداشته و مطمئنم که در آینده سعی بر بهبود این رفتارش میکنه. (البته اون کاربر ها هم کم نیاوردند و در این وبلاگ به شکل فجیعی از خجالت سجاد در اومدند)

علی (مدیر صفحه فیسبوک یانی) جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ق.ظ http://facebook.com/My.Yanni

هوالعزیز

- جناب آقای حسنخانی برای شما بی اندازه متاسفم که دروغ را سرلوحه تمام امور خود قرار داده و به هیچ عنوان حاضر به پذیرش اشتباهات و یا عذرخواهی از کسی نیستید!
- جناب آقای حسنخانی شما اگر راست می گفتید ساعاتی پس از انتشار این مطلب توسط بنده آن را حذف نمی کردید!! تا من مجبور شوم آن را بر روی سایت فن کلاب منتشر کنم! (تصویر حذف شده توسط آقای حسنخانی: http://img.ir/YZQ)

- جهت اطلاع دوستان علی الخصوص کسانی که در سفر ارمنستان حضور نداشتند: قضیه ی بند ۹ یعنی بی بندوباری و فساد اخلاقی حمیدرضا حسنخانی در ارمنستان تنها در یکی از موارد بیشتر از ۴ شاهد عینی دارد و این موضوع با قطعیت کامل عنوان شده است.


لطفا اشتباه نشود بنده شما را به خدا و قضاوت را به دوستان عزیز واگذار می کنم نه شما!

والعاقبة للمتقین

ashy جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ق.ظ

شرمنده حمید عزیز من اصلا دوست ندارم ازم ناراحت بشی،برای همین یه لحظه فکر کردم برداشت غلط کردی و خواستم بهت بگم که من قصدی نداشتم ... بازم ممنون

حمیدرضا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ http://myeffects.blogsky.com/

جواب تمام حرفها و توهین های آقای علی سادات طلب (یا سعادت طلب) رو واگذار میکنم به همان خدای ایزد منان که نام بردید.
قضاوت با خود بچه ها

ashy جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

حمید جان من از کسی حمایت نکردم ... و به هیچ وجه نیومدم بدون درک حقایق و با چشمان بسته بگم حق با فلانیه! اما میگم تا میتونید کوتاه بیاید... برای مذاکره سجاد با من تماس گرفت و من نتونستم به دلایلی پاسخ بدم و بعدشم من به سجاد ایمیل زدم که جواب نداد برای همین نمیتونم بگم صد درصد مقصر سجاده ! این فقط برای ماجرای مذاکره صدق میکنه اما در مورد مشکلات اخیر و زحمت های این چند ساله به هیچ وجه طرف هیچکس رو نگرفتم... حمید جان خواهشا برداشت اشتباه از حرفام نکنید!

من منظورم تو نبودی اشکان جان. سوءتفاهم نشه

علی (مدیر صفحه فیسبوک یانی) پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ http://facebook.com/My.Yanni

به نام ایزد منان و سلام مجدد به همگی عزیزان،

امیدوارم دوستان عینک بدبینی و نفرت رو از چشم برداشته و بخشش را جایگزین آن کنند تا حقایق را به درستی درک کنند و ببینند که با طناب چه کسی دارند به درون چاه می روند
و پیشاپیش از توجه ویژه ی شما دوست عزیز به این مطلب کمال تشکر را دارم.

بنده به صورت کاملا بی طرفانه، صرفا به بیان دیدگاه های شخصی خویش پرداخته ام.

من از پاسخ های جناب حسنخانی دروغ و تزویر، بزرگ نمایی، سیاست بازی و خودنمایی را دریافتم.

و اما جوابیه ایشان! (لطفا بادقت و سعه صدر مطالعه شود)

۱- سجاد از ابتدا مالک سایت بود و با داشتن حقوق مالکیت با سخاوت به دوستان اجازه ی فعالیت داد.
- پس فراموش نکنیم که مالک در هر زمان حق دارد(حق دارد!) هرگونه برخورد نامانوس و توهین آمیزی را طبق دیدگاه خود مورد بررسی و اصلاح قرار دهد.
- جناب حسنخانی با کسب صرفا ۱۰۰ رای از مجموع ۳۰۰ رای در رای گیری اولیه اول شدند.
- در حال حاضر سایت بالای ۱۳۰۰ عضو دارد و پس از این دو سال این ۱۰۰ رای هیچ مشروعیتی برای ایشان به بار نمی آورد!
- جدا به این مطلب توجه داشته باشید که مالکیت حقوقی و فرامدیریتی این سایت متعلق به مالک دامنه ی آن می باشد.(این یک قانون جهانی است.)
- تقریبا همه ی کسانی که در سفر و ملاقات ارمنستان ۹۲ حضور داشتند به برنامه ریزی افتضاح و ناهماهنگی های خنده دار برای ملاقات با یانی شکایت داشتند.
- متاسفانه در چند سری از ایمیل ها کریستال از بی برنامگی و ناهماهنگی های ملاقات ما با یانی صراحتا ابراز ناراحتی کرده بودند.
- چند سری قبل از اجرای کنسرت بنده شاهد پیگیری های شدید کریستال جهت ملاقت روز اول و دوم قبل از کنسرت و ملاقات با دوچرخه سواران بودم که متاسفانه با کم تجربگی جناب حسنخانی و سوء مدیریت ایشان آبروزیزی های بزرگی برای فن کلاب و مردم ایران رقم خورد.

- طرح معروف ایشان برای خودنمایی در جلوی یانی و نواختن پیانو جلوی ایشان (که خوشبختانه عملی نشد) و همچنین طرح بی شرمانه ایشان برای اجرای آهنگ First Touch در حین اجرای زنده و رسمی یانی در ارمستان به دلیل احمقانه بودن مورد تمسخر و نقد اکثریت دوستان شده بود!(چه برسد به کریستال، باب و کسانی که متاسفانه متوجه این برنامه شدند!)

- در سفر ارمنستان از طرف آلن تور سیم کارت هایی در اختیار آقای حسنخانی قرار داده شد که ایشان در بین دوستان تقسیم کنند، با کمال تاسف باید عرض کنم که بنده در آن سفر موفق به تماس تلفنی با خانواده نشدم زیرا جناب حسنخانی سیم کارت ها را پخش نکرده و برای مقاصد شخصیشان مصرف کرده بودند! (به این میگن مدیریت!)

۲- یکی از مضحک ترین جمله هایی که تو عمرم شنیدم: "مگه کدنویسی کاری داره؟" سواد نداری به خدا! مهندس بی سواد! چی بگم آخه!
۳- تکرار می کنم تمامی دوستان فن کلاب حاضر در سفر از سوء مدیریت و برنامه های نامانوس جناب حسنخانی در محافل خصوصی سخن می گفتند.
- به جد می توانم بگویم که جناب حسنخانی هیچ نقشی در انجام شدن یا نشدن ملاقات یانی نداشتند و این برنامه صرفا اعتماد و فرصت تیم-یانی به ما بود که ما با سوء مدیریت خود آن را به بدترین نحو ممکن انجام دادیم. (امیدوارم با این گند به بار آورده شده سال دیگه موفق به ملاقات با یانی بشیم و از این اشتباهاتمون درس بگیریم!)

۴- آنگونه که بر من در این مدت روشن شد سواد تخصصی شما در حد بوق هم نیست. اینکه با دروغ و مهملات افکار عمومی را مغشوش کنیم که نشد! شما در همین یک مورد اگر واقعا صداقت دارید مدارک و روزمه خودتان را ارائه کنید تا دوستان قضاوت کنند و ما هم با اعتماد بیشتری با شما همکلام شویم.

- این هم صداقت بنده: بنده مدیر تیم طراحی بزرگترین شرکت نرم افزار و آی تی ایران، شرکت فناوری اطلاعات پاسارگاد (Fanap) هستم. طراحی و برنامه نویسی سایت بانک پاسارگاد و اینترنت بانک مسکن و بانک توسعه تعاون و شخصا توسط بنده بوده است. همچنین در گذشته مدیر فنی قدیمی ترین و بزرگ ترین سرویس دهنده حجمی فضای رایگان وب فارسی ایران پرشین-گیگ بوده ام. جهت اطلاع از مدارج علمی هم بنده دارای رتبه ی اول المپیاد ریاضی سال جهانی ریاضیات باشگاه دانش پژوهان جوان، رتبه دهم المپیاد شیمی بسیج و رتبه سوم هفتمین جشنواره جوان خوارزمی هستم برای طراحی و ثبت اختراع سیستم بهینه ساز خطوط تلفن کشور هستم. لینک رزومه بنده در سایت جهانی لینکداین http://www.linkedin.com/in/xbox3000

۵- بنده این قضیه را به سجاد اطلاع خواهم داد که شماره حسابش را برای شما ارسال کند و همگی ببینم که صداقت چه جایگاهی در سخنان شما دارد.
۶- بنده به عنوان یک فعال وب فارسی حکم حقوقیش رو به عرض شما و دوستان رسوندم.
۷- شما که راست می گی، ببینم و تعریف کنیم. :)
۸- دوستون دارم نه به خاطر اینکه یانی رو دوست دارید به خاطر اینکه راستگو و درستکار هستید!
۹- جناب حسنخانی بنده علاقه ای ندارم که جزئیاتی در مورد بی بندوباری و فساد اخلاقی شما و دوستانتان در سفر ارمنستان در این فضا منتشر شود. لطفا به این فضای مسموم و کثیف بیشتر از این دامن نزنید.


--پی‌نوشت

خدا خیرتان دهد که این سرفصل را مطالعه نمونید، باشد که رستگار شویم.
والعاقبة للمتقین

حمیدرضا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ http://myeffects.blogsky.com/

http://yannifans.persianblog.ir/1383/1/

حمیدرضا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ http://myeffects.blogsky.com/

ببین اشکان جان ، من برای جلسه هم آماده بودم اما ایشون حاضر نشد که جلسه برگزار بشه تا مشکلات حل بشه. پس من همه جوره بخاطر بچه ها کوتاه اومدم و ثابت کردم که فضایی که برای دوستان بوجود آوردم شخص محور نیست و ارشد بودن من باعث نمیشه که خودم رو از دیگران برتر بدونم. من به اساسنامه ایشون احترام میزارم اما این اساسنامه برای سایت و اعضای سایت خودشون هست نه من و دیگر دوستان.
این اساسنامه توسط کسی آماده شده که ما به شخص خودش انتقاد داریم حالا باید منتظر باشیم تا اساسنامه جدید رو بخوانیم؟
همین الان هم ایشون غیر مستقیم بیان کردن که در بر روی همه باز هست و حمیدرضا هم میتونه بیاد فعالیت کنه. این به معنای آزادی نیست، دقت داشته باشین. من نمیدونم چرا از سایت جدید میترسین و ...
به نظر من مهمترین چیزی که توی این 2 سال اتفاق افتاد این بود که در سفر ارمنستان من یک نامه رسمی از ایران برای دعوت یانی به ایران به مدیر تیم یانی یعنی آقای باب دادم . حدود 3 ماه میشد که من گیر این نامه و دعوتنامه بودم. البته یک کتاب شیراز هم از طرف مسئولیت به آقای باب تقدیم شد که تا الان صحبتی در ایم موارد نشده.
شما فقط دارین به سایت نگاه میکنین. این کاملا اشتباه هست. وقتی که علی آقا میاد اینجا و مستقیم میگه من مدیریت بلد نیستم ، نمیدونم چی باید بگم. مگه مهمترین هدف ما ورود یانی به ایران نیست؟ خوب من توی این 2 سال تمام تلاشم رو کردم و حتی نامه رسمی همراه با دعوتنامه و یک کتاب هدیه از طرف مسئولین اجرای موسیقی در ایران به تیم یانی دادم. این کار چقدر ارزش داره؟ واقعا چقدر ارزش داره؟ این یکی از کارهایی هست که من تا الان برای اهدافمون انجام دادم. میخوام بدونم آقا سجاد و سایتش چند سال باید تلاش کنند تا یه نامه از یه مسئول بزرگ موسیقی در کشور بگیرن که متنش دعوت یانی به ایران باشه؟ من واقعا ناراحت میشم و قتی که دوستان و افراد محترم میان اینجا و بدون درک حقایق از دیگران حمایت میکنن.
یادم میاد که سال 83 بود و یکسال از وبلاگ مرتضی میگذشت و من هم با نام کاربری HYL و بعد ها هم با نام کاربری حمیدرضا ، فعالیت میکردم. این دوستانی که دم از طرفداربودن و ... میزنن، اون سالها کجا بودن؟ لینک رو براتون میزارم که میتونید توی بخش نظرات برین و همه چیز رو ببینین.

ramin (مسئول بازنشسته گالری ویدیو فن کلاب یانی ایران ) پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

اشکان جان فقط میتونم بگم متاسفم ... هیچ کدوممون نمیخواستیم این طوری بشه ...

ashy پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ

رامین جان من به شما حق میدم... اما از شما میخوام راهو بسته نبینید.. حتی اگر با این عملکرد سجاد مخالفید من میگم به سایت جدید نرید! بیاید در همین سایت مشکلو حل کنیم... این سایت شخصی نیست منم قبول دارم اما خوب بهر حال به سجاد عزیز هم حق میدم ،همونقدر که به حمید عزیز حق میدم، اجازه بدین اساسنامه کامل فردا منتشر شه ، اینطوری که مشخصه سجاد حرف آخرش متاسفانه همینه و حاضر نیست کوتاه بیاد که این کوتاه نیومدن چه از طرف سجاد یا هر کس دیگه برای ما سم هستش و متاسفانه این اتفاق داره میفته...

ramin (مسئول بازنشسته گالری ویدیو فن کلاب یانی ایران ) پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ

اشکان جان باور کن من خیلی زیاد متمایل به همین چیزی که میگی بودم تا همین چند روز پیش !
ولی الان دیگه در نهایت با کامنت آخری که سجاد داد و یه سری نامه نگاری هام باهاش مطمئن شدم که خانه از پایبست ویران است !
من نمیتونم با یه همچین دیدی که سجاد به من و دیگران داره کنار بیام ...
خیلی باهاش حرف زدم و نامه نگاری کردم ولی حس میکنم شده مثل یه سنگ نفوذ ناپذیر !

من حتی تو کامنتای قبلیم گفتم که حاضرم هیئت مدیره ای با حضور خود سجاد هم تشکیل بشه که حمید و حسین هم در اون نقش داشته باشن !‌ ولی گویا این آقا نمیخواد چند نفر بالاتر که چه عرض کنم !؟ حتی در سطح خودش در مدیریت و جهت دهی سایت نقشی داشته باشن !‌ فقط میخواد خودش مدیر اصلی باشه و دیگران رو برای نویسندگی سایتش میخواد ! این که میگم سایتش برای اینه که واقعا دیگه این سایت سایت همه نیست ! این سایت فن کلاب نیست ! فن کلاب سایتی نیست که تا با مدیرش مخالف کردی حذف بشی ! این اسمش سایت شخصیه ...

من متاسفانه یا خوشبختانه نمیتونم با این مسئله کنار بیام ...
این رو هم بگم من نمیخوام مدیر هیچ بخشی از هیچ سایتی باشم ولی با خودرایی مخالفم و دوست داشتم بیش از یک نظر و سلیقه در مدیریت و تصمیم گیری سایت فن کلاب نقش داشته باشه !

ashy پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

رامین جان اوایلی که این سایت هم در حال تاسیس بوده قطعا دوستان این فکرارو کردن اما بلاخره اختلاف پیش میاد... من میگم تامیتونیم با کوتاه اومدن از مواضعمون یه جوری تو همون سایت ادامه بدیم ... ب نظرم واقعا همه راه ها بسته نیست...
البته بازم باید ببینیم سجاد در اساسنامه چه مطالبی رو میخواد بیان کنه..اونجا تصمیم گیری راحت تر میشه

ramin (مسئول بازنشسته گالری ویدیو فن کلاب یانی ایران ) پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ

اشکان جان من خبر ندارم که قراره فن کلاب جدید تاسیس بشه یا چه اتفاقی بیفته ؟! و نظر شخصیم اینه که اگر سجاد همه راهها رو ببنده و باعث بشه بقیه مجبور به زدن فن کلاب جدید بشن مطمئن باش این دفعه همه چیز همین اول به طور شفاف مشخص میشه و کسانی که مدیریت و مالکیت سایت بعدی رو به دست میگیرن سایت رو بر اساس هیئت مدیره و خرد جمعی اداره میکنن . دیگه کسی خودش رو رئیس همه نخواهد دانست و اگر این طوری باشه دیگه دو دستگی ایجاد نخواهد شد و همه وحدت خواهند داشت ... خودرایی هست دو دستگی ایجاد میکنه .

ashy پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ

دوستان من خواهش میکنم آرامش رو حفظ کنید...
همه در این مدت به یک شناخت نسبی از یکدیگر رسیدیم..
برای ادامه فعالیت صلح آمیز در فن کلاب باید همه از مواضعمون یکم کوتاه بیایم،هم سجاد عزیز و هم حمید عزیز...
اگر قرار باشه که هر کسی حرف خودشو بزنه و بگه هر کی خواست بیاد هر کی نخواست نیاد که کار درست نمیشه... اینجوری پیش بره تا چند سال دیگه فک کنم 5 تا فن کلاب زدیم... سجاد تا یکی دوروز آینده احتمالا اساسنامه رو روی سایت منتشر میکنه و در اون شرح میده که قراره چه تغییراتی بوجود بیاد و بنظرم اصلا نمیخواد پاسخی به حرفا و انتقاد ها بده... از طرفی من شخصا برای مذاکره با حمید و سجاد صحبت کردم که متاسفانه ب دلایلی نشد که این اتفاق بیفته، اگر این اتفاق یعنی مذاکره میفتاد الان خیلی راحت تر میتونستیم نتیجه بگیریم... من نمیخوام اینجا طرف کسیو بگیرم چون به هر دو طرف حق میدم ... اما این زشته که ما بیایم بگیم کی از همه بیشتر زحمت کشیده یا سایت مال کیه!
نمیدونم شاید هم من اشتباه میکنم.. اما از همه دوستان به عنوان یک عضو کوچک از این خانواده میخوام در عصبانیت تصمیم نگیرید، خوب فکر کنید و بعد موضعتونو اعلام کنید...
ببخشید اگر زیاد حرف زدم

ramin (مسئول بازنشسته گالری ویدیو فن کلاب یانی ایران ) پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

البته اینکه گفتم فروم ها و تالار های گفتگو منظورم ساختار سایت نیست بلکه اون حالت و اون جایگاهی که مدیر ارشد در تالارهای گفتگو داره رو منظورم بود ...

ramin (مسئول بازنشسته گالری ویدیو فن کلاب یانی ایران ) پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

هوتن جان من حرف حق رو میزنم ... سجاد آخرش میخواد از همه بالاتر باشه و خودش رو بالاتر از همه میدونه ... ما که نمیخوایم خودمونو گول بزنیم ؟؟!!! تا کی چشممون رو روی تحقیر شدن ها از طرف یکی ببندیم و به خاطر مصلحت چشمپوشی کنیم ؟ عزت نفس ما کجا رفته ؟ برای من هیچ مصلحتی مهم تر از عزت نفسم نیست !
چند بار یه نفرو باید بخشید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا کسی که یه لحظه خوبه یه لحظه یهو بد میشه عادیه ؟
جو رو اون کسی سنگین کرده که یهو کودتا کرده !
تا کی سکوت کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی این آدم از طرفی میگه اینجا رو رسمی نمیدونه و به هواداران ساده( ما ) جواب نمیده و این جا کامنت نمیده و از طرفی !!!!!!!! کامنت دونی سایت رو هم میبنده تا کسی نتونه مخالفش کامنتی بده !!! و واسه همین اونجا کامنت میده که افراد بیشتری کامنتش رو ببینن و ما رو خراب کنه و ما هم نتونیم اونجا جوابش رو بدیم ! هوتن جان این مردونگیه ؟؟؟؟؟؟ تازه اون بازدید های زیاد سایت هم خیلیاش از زحمات ما به دست اومده ! و حالا از همونا برای تخریب ما استفاده میکنه !‌ این انسانیته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان هم شک نکنید در صورت ادامه سایت سجاد میشه رئیس ! و با توجه به نوع سیستمی که میخواد پیاده کنه از قبل بار دیکتاتوری ریاستش بالاتر هم میره ! سجاد میخواد کلا ماهیت فن کلابی سایت رو تغییر بده و سایت رو بکنه مثل فروم ها و تالار های گفتگو ! و بگه من مدیرم و هر کاری بخوام میکنم هر کی میخواد بخواد هر کی نمیخواد بره ! سجاد دیگه ابایی نداره از اینکه بگه این سایت شخصی منه !

هوتن جان من باهاش به صورت دوستانه زیاد حرف زدم و با وجود همه دلخوری هایی که ازش داشتم روز اول تعلیق سایت از در دوستی وارد شدم ولی فایده نداشت که نداشت !‌ تا همین امروز هم در رو به روی سجاد باز گذاشتم تا بلکه محفل رفقا رو به فرماندهی پادگان مجازی !!! ترجیه بده ... ولی دیدیم که فایده نداشت !

البته هوتن جان بهت حق میدم که منو سرزنش کنی چون خیلی چیزا رو نمیدونی ... خیلی چیزا رو شنیدم که نشنیدی ... خیلی اخلاق ها رو دیدم که ندیدی ... ولی من دوست ندارم همه چیز رو الان اینجا باز کنم .

Hooti پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

علی جان. شما مدیر صفحه فیس--بک خود یانی هستی؟؟؟ واقعاااا؟؟؟
عزیزم. کسی اینجا دنبال مقصر نیست. همه دنبال رفع مشکل هستیم.

رامین جان از شما بعیده...
لطفا جو رو سنگین نکنید تا سجاد بیانیه رو منتشر کنه.
دیگه حوصله حرف اضافه نداریم.
اگه سجاد تونست همه چی رو آروم کنه و به عدالت با بچه ها برخورد کنه و به خاطر رفتارهایی که با بعضی ها داشته ازشون عذرخواهی کنه، همگی با قدرتی مضاعف در سایت یانی ایران فعالیت می کنیم. البنه کسایی هم هستن که باید از سجاد عذرخواهی کنند که خودشون هم خوب می دونند
اگه هم اینکارها رو نکرد اونوقت یه فکر دیگه می کنیم
بعضی ها هم سالی یکبار خبری ازشون نیست و یدفعه میشن مدیر خود یانی؟؟؟

ramin (مسئول بازنشسته گالری ویدیو فن کلاب یانی ایران ) پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

من که حتی اگر تا ابد فن کلاب جدیدی تاسیس نشود هم این وبلاگ یا هر جای دیگه ای رو ترجیه میدم به جایی که بیشتر مثل پادگان باشه و از طرف مدیرش به شخصیتم توهین بشه !

ramin (مسئول بازنشسته گالری ویدیو فن کلاب یانی ایران ) پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

آقا علی اون شکلک سبزی که در کامنتت گذاشتی به نظرت دور از ادب نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا از شما یه سوال دارم !‌
یعنی دیگران برای این سایت زحمت نکشیدن ؟؟؟؟؟؟


اگه این طوره توصیه میکنم سجاد اون بخش هایی که دیگران براش زحمت کشیدن رو از سایت حذف کنه ! اعم از گالری ویدیو و گالری عکس و یانی در گفتار و آل اکسس های زیرنویس شده و سایر محتوای دیگر دوستان ! اون وقت ببینیم از سایت چیزی میمونه ؟؟؟!!!!! تازه اینا زحمات ثبت شده دوستان هست ... تبلیغات و ... که ثبت نشدن بماند !

همین زحمات دیگران هست که موجب فراهم شدن محتوای سایت شده و همین محتوای سایت هست که باعث جذب مخاطبان سایت شده !


به نظر شما این رفتار دیکتاتورانه سجاد درسته ؟ سجاد به دیگران به دید برده نگاه میکنه و توهم پادشاهی داره ! تو مکالماتی که باهاش داشتم به خودش میگه مدیر و به دیگران میگه هواداران ساده ! به خودش میگه رسمی و به دیگران میگه غیر رسمی !
(البته درسته ما هممون هواداران ساده یانی هستیم و خود سجاد هم یکی از هواداران ساده یانی هست ! ولی خودش رو بالاتر از دیگران میدونه و اسم خودش رو گذاشته مدیر ! )

وقتی بهش میگم بیا موضعت رو درباره جلسه تو وبلاگ اعلام کن میگه : من تو جلسه خودجوش یه عده هوادار شرکت نمیکنم و در بلاگشون کامنت نمیدم ! و این بلاگ هیچ رسمیتی نداره که بخوام درش کامنت بدم و از این حرفا ...
چی شده ؟؟؟
چطور اون موقعی که به کمک ما نیاز داشت مدام میگفت """"" ما یک تیم هستیم --- ما یک گروه هستیم ---- اینجا شخص مهم نیست ---- و ... """"""
ایشون با همین حرفا دیگران رو به سمت قبول مسئولیت آپدیت و تهیه محتوای سایت و مدیریت بخش های مختلف کشاند !‌ و حالا که ایشون خرش از پل گذشته ! در چرخشی اعجاب انگیز !!! بحث مالکیت سایت رو پیش میکشه و دیگه بحث تیم و حرفای قبلیش یادش رفته ! خیلی جالبه !!!!!!!
حالا دیگه این سایت تیمی نیست !!! حالا شده مدیر !!! حالا شده رئیس !!!!

یادش بخیر
یادمه اون موقعی که سجاد بیش از هر موقعی زیر بار فشار مخاطبان سایت قرار گرفته بود من به جای انتقاد و حمله بهش رفتم به کمکش و بخش گالری ویدیو رو مسئولیتش رو به عهده گرفتم و تقریبا الان 90 درصد ویدیو های کمیاب و جالب یانی رو شما میتونید تو گالری ببینین ! و خیلی کارای دیگه اعم از میکس و ساخت فایل زیر نویس (با همکاری هوتن جان ) و ... رو انجام دادم ...
ولی بعده ها به خاطر بد اخلاقی های ایشون به ستوه آمدم ... شاید اگر بی احترامی ها و بی ارزش کردن کار من از طرف سجاد صورت نمیگرفت من ادامه میدادم به فعالیت !‌
من برای اینکه نظرات سجاد رو در ویدیو ها و مدیریتم اعمال کنم تا هماهنگ باشم باهاش سعی میکردم نظراتش رو بخوام و به همین دلیل فکر میکرد من نمیدونم چطور کار کنم و مدام عصبی میشد و پرخاش میکرد ! از طرفی میدونستم که اگر نظراتش رو نخوام و اعمال نکنم هم یه طور دیگه پرخاش میکنه !

خلاص اینکه از قدیم گفتن " خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند "

سجاد فکر میکرد که خودش فقط زحمت میکشه و دیگران همین طوری از زیر بوته محتوا واسه سایت فراهم و ویرایش و گردآوری میکنن !!!!!!!!!

----------------------------------------------------------------------

جالبه برای شما اینکه دامنه سایت به نام کی ثبت شده مهم هست ! ولی من خطاب به شما میگم ! این سایت عنوان و هدف سایت شخصی رو نه در شعار ها و نه در عمل نداشته ! و اسمش فن کلابه ! پس کسی حق نداره بگه سایت مال منه ! چون این سایت از طرف تیم یانی ماموریت داره که شخصی نباشه و باشگاه طرفداران باشه !

-----------------------------------------------------------------------------

در ضمن از اظهار نظر شما متشکرم ولی این رو هم بگم شما آزادی هر کاری میخوای بکنی ولی توصیه میکنم آزادی دیگران رو نگیری و درباره اینکه ما در آینده چی کار بکنیم یا نکنیم دیگر نظری ندی ... حتما اگر از شما نظر خواستیم شما رو مطلع خواهیم کرد

موفق باشی

راستی حتما سلام من رو به تیم یانی برسون

محمد علی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ق.ظ

علی عزیز
مشکل وافعی مواردی رو که بیان کردی نیست مشکل واقعی اخلاق تند و بی ادبانه ی سجاد با هواداران هستش.
سجاد باید تعهد بده که این اخلاقو رفتارو کنار بزاره.
باید بفهمه از تخریب دیگران چیزی به دست نمیاره.
باید بفهمه هرکس یه شخصیتی داره و تنها فرد با شخصیت موجود ایشوون نیست.
بحث هزینه هم بنده گفتم فقط کافیه مبلغو سجاد بگه خودم یه ساعت بعد به حسابش میریزم...
و من الله التوفیق

علی (مدیر صفحه فیسبوک یانی) پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ http://facebook.com/My.Yanni

به نام ایزد منان و سلام بر همگی،
بنده علاقمند بودم که خلاصه دیدگاه ها و رویکرد خودم رو به صورت آزادانه در مورد مسائل پیش آمده در این محل بیان کنم.

۱- بنده با بررسی جریان به وجود آمده به صورت مستقیم حمیدرضا حسنخانی را مقصر می دانسته و به صورت قاطع از سجاد عزیز حمایت می کنم.

۲- اگر بخواهیم میزان فعالیت های مدیران فن کلاب را به صورت دقیق و واقعی اندازه گیری کنیم به صورت قاطع سجاد با فاصله ی زیادی از دیگران قرار خواهد بود.

۳- بنده در رویارویی مستقیم با جناب حسنخانی مشخصا متوجه شخصیت هنرمند و روحیه لطیف ایشان شدم، ولی باید بگویم که عدم توانمندی ایشان برای مدیریت درست و جهت دهی صحیح به فن کلاب بر من و برخی دوستان دیگر کاملا محرض شد.

۴. بنده مدیر آی‌ تی و متخصص ارشد توسعه وب هستم و اعلام می کنم که توانمندی بی نظیر سجاد در حوزه فنی وب بر من کاملا روشن بوده است و بدون شک هیچ وقت این فن کلاب بدون زحمات شبانه روز ایشان به این جایگاه فعلی نمی رسید.

۵- تا آنجایی که بنده مطلع هستم هیچ کس مانند سجاد تا بحال برای یانی و فن کلاب هزینه نکرده است و فکر می کنم ایشان تا الان بالغ بر ۷۰۰ هزار تومان شخصا هزینه فن کلاب کرده اند.

۶- بر طبق قوانین بین المللی وب مالکیت یک پایگاه اینترنتی متعلق به صاحب دامنه آن پایگاه می باشد و بر اساس قوانین مصوب شورای عالی مجازی مالک وبسایت از طریق ستادساماندهی شناخته می شود و این فرد باید پاسخگوی عواقب قضایی هرگونه درج مطالب خلاف قوانین فضای مجازی و مصادیق فیلترینگ در آن سایت مربوطه باشد. لذا سجاد حق دارد شخصا بر تمامی مطالب و کامنت های منتشر شده نظارت و عدم تایید انتشار آنها را صادر کند.

۷- دوستان، ایجاد فن کلاب سوم یانی در ایران مورد حمایت رسمی تیم-یانی قرار نخواهد گرفت!

۸- دوستون دارم نه به خاطر اینکه یانی رو دوست دارید به خاطر اینکه یک عاشق واقعی هستید!


--پی‌نوشت

از دوستانی که با دقت و بصیرت تمام سرفصل های مطرح شده از طرف بنده را مطالعه نمودند صمیمانه تشکر کرده و برایشان در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت می کنم.
و من الله التوفیق

سلام
1- شما بنده رو مقصر میدونی؟ رو چه حسابی؟ فکر میکنی خط دهی به فن کلاب و نزدیک شدن این فن کلاب به اهداف یا اصلا بوجود آمدن این اهداف توسط کی بوده؟ سجاد؟ نه جانم اشتباه میکنی. توسط من بوده. میتونی به پست های همین وبلاگ در 2 سال پیش نگاه کنی.
2- میزان فعالیت؟ میتونم بپرسم سجاد چقدر کد برای سایت نوشته؟ مگه با آدم ناشی طرف هستین که اینجوری حرف میزنی؟ مگه کدنویسی کاری داره؟....
3- شما و دیگران؟ دیگران کیا هستن؟ همه ی افرادی که توی سفر بودن که با من هم عقیده هستن پس شما کی رو میگی؟ کدام عدم توانمندی؟ ما قرار بود که یانی رو از نزدیک ببینیم و شما هم دیدید. کدام عدم توانمندی؟
4- شما هرکسی که هستی ، واسه خودتی. منم برنامه نویس ارشد شرکت ملی ... و مدیر تیم برنامه نویسی گروه رباتیک دانشگاه ... دارای مقام سوم ایران در سال ... و مقام 4 جشنواره کلاسیک ایران در سال... و دارای مدرک ارشد موسیقی ... هستم . هیچ وقت این فن کلاب با تلاش شبانه روزی همه بچه ها به اینجا نمیرسید و نه بیان شما. به قول آقا رامین ، اگه کارها و تلاشهای بچه ها از سایت حذف بشه، دیگه چیزی از سایت نمیمونه. میشه یه وبلاگ ساده در wordpress
5- اصلا ایشون 1 میلیون هزینه کرده باشه. برای خودش و عشقش بوده. قرار این بود که هر پولی برای فن کلاب هزینه میشه بگه و منم به حسابش واریز کنم اما....
6- صاحب چه سایتی سجاد هست؟ سایتی که همه درش زحمت کشیدن و بوسیله مدیریت من و جهت دهی من به سایت ، سایت شد؟ سایتی که سجاد توی طول این 2 سال چند بار میخواست رهاش کنه و من به اون میگفتم که سجاد ، ما به اهدافمون میرسیم. خونسرد باش سجاد. توی این زمان سایت رو رها نکن و نرو. ایشون مدیر این سایت هستن که چند بار میخواستن رهاش کنن؟
7- صحبتها با تیم یانی انجام شده و اتفاقا اونها هم حمایت کردن. شما هم نگران نباش.
8- بخدا اینکار زشت هست و در شخصیت شما نیست علی جان که جمله و شعار منو مسخره کنی. اینجوری که حرف میزنی ، پیش خودم میگم علی بچه 2 ساله هست.
مثل اینکه شما یادت رفته که 2 سال پیش با سجاد حسابی دعوا داشتی و سجاد هم به شما توهین میکرد. اون موقع سایت 1 بار شایدم بیشتر هک شد که سجاد میگفت من مطمئن هستم که کار علی هست. البته به همین بسنده نمیکرد، متن توهین هایی که به شما کرده ، داخل ایمیلی که به من زده هست. ایشون خیلی ثبات شخصیتی نداره و دور بودن از ایشون ، کمکت میکنه علی آقا.
در کل واقعیت رو باید پذیرفت.

محمد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.Yanni-iran.blogfa.com

سلام.ولی من دوست ندارم سایتی روکه همه براش زحمت کشیدیم و شبانه روز پیگیرش بودیم بخوابه و راکد بمونه..

mohammad ali سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

asas nameee ke in agha bekhad (sajjad) bezare ,nazare behtare choon asas nameee ke modire arshad darooonesh nazar nadade bashe be darde jerze divar mikhore

مرسی از شما محمد علی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد