کنسرت آقای شهرداد روحانی

سلام 

نمیدونم از کجا شروع کنم و بگم. در یک کلام ، امشب آقای شهرداد روحانی رو توی تالار حافظ شیراز دیدم. 

آقای روحانی هفتم اسفندماه توی تالار حافظ شیراز برنامه داشتن که فردا شب هم (8 اسفند) برنامه دارن. هنوز هیجان دارم و امشب اصلا خوابم نمیبره. جمعیت زیادی توی سالن حاضر بودن و فقط تشویق میکردند. من امروز فهمیدم و موفق شدم که بلیط بگیرم و ته ته سالون ، اون هم طبقه 2 تونستم بشینم. پشتم دیوار بود و نا امید نا امید که من آخه مگه میشه ایشون رو ببینم با این همه جمعیت؟ 

برنامه ایشون در 2 قسمت بود که بعد توضیح میدم. قسمت اول که تمام شد، 15 دقیقه استراحت بود که قسمت بعدی آغاز بشه. سریع اومدم پایین تا برم ایشون رو ببینم که با یه جمعیت 200 نفری پشت قسمتی که استراحت میکنن ، روبرو شدم. دوباره ناامید برگشتم و گفتم که خدایا کمکم کن. یکی از ویولنیستهای گروه(ارکسترسمفونیک تهران) ، اومدن بیرون که هوایی عوض کنن، کسی متوجه ایشون نبود ، آقایی بودن حدود 65 تا 70 سال سن. پیششون رفتم و خسته نباشید گفتم و ایشان هم تشکر کردند. بهشون گفتم که یه خواهشی دارم ، گفتند جانم عزیزم؟ گفتم ، میخوام 1 دقیقه آقای روحانی رو ببینم. ایشان مچ دستم را گرفت و منو از توی جمعیت بردند توی مکانی که استراحت میکردند. آقای روحانی اونجا بود. داشتند با گروه صحبت میکردند. هیچ کس اونجا غریبه نبود و من نظر همه رو به خودم جلب کردم. پیش آقای روحانی رفتم و گریه کردم. گفتم خواب هستم آقای روحانی ، گفتند، شما بیداری و منم شهرداد هستم. اصلا نمیدونم چی بگم. بهشون گفتم که شما رو دوست دارم و عاشق یانی هستم. بغلم کردند، میخواستم دستشونو ببوسم که نذاشتند...  

هرچی که بگم چقدر عالی بودن ، کم گفتم. ازشون خواهش کردم که فردا ببینمشون (8 اسفند). قبول کردند و فردا هم بصورت خصوصی میرم پیششون ساعت 12.30 ظهر. هر سوالی که دوست دارین، بپورسین تا از آقای روحانی بپرسم. برام دعا کنید. 1 عکس هم موفق شدم بگیرم که واقعا خیلی شلوغ بود و اصلا نمیشد. همینم که موفق شدم و گرفتم ، خدارو شکر میکنم. 

برنامه کنسرت : 

 

Part 1: 

Concerto Nr.1 (P.Tschaikowsky) soloist:Amir mahyar moradi .1

 

Part 2: 

Egmont overure op.84 (L.V.Beethoven) .2 

Finlandia (J.sibelius) .3 

Romanian folk dances (B.bartok) Arr: Shahrdad rohani .4

March slave (P.Tschaikowsky) .5  

دوستون دارم چون یانی رو دوست دارین!

نظرات 17 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
ممنون از این متن جالبت فقط حسابی ناامید شدیم فکر کنم خودمون هم بکشیم یانی نمیاد

الهه دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام . حمید رضا جان خوشحالم که آقای شهرداد روحانی رو ملاقات کردی.
شهرداد روحانی = اسطوره و افتخار ایران و ایرانی.
در یک کلام میتونم بگم من به داشتن برادرم افتخار میکنم و امیدوارم روزی برسه که ایران به داشتن هنرمندانی چون شما نیز افتخار کند.

سجاد دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.s-mb.blogsky.com

سلام... ای بابا حداقل متنشو بگذار....
البته اقای روحانی هم حق داره این خبر گذاریا خیلی سریع رد شو میگیرن کوچکترین حرفش میتونه بشه یه دردسر بزرگ ادمای بزرگ... دردسرهای بزرگ

معصومه دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام.اگه نمیتونی فیلمشو بذاری حداقل مثل این پستت تعریف کن چی شد چی گفتین چی گذشت. .من دوست دارم نوشته هاتو بخونم. ممنون بازم.

مرضیه دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام
امروز اول وقت اومدم ببینم چیکار کردی
بازم می گم خوش به حالت
راستی با این حرف آقای روحانی به نظر من با فقط روی مخ خود یانی کار کنیم تا بتونیم بکشونیمش ایران

محمدرضا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ق.ظ http://imaginations.persianblog.ir

ینی پسر .. ۸۹ برات همچی درس حسابی داره تموم میشه ها .. خوش به حالت .. من واقعا شهرداد و موسیقیش رو قبول دارم .. اصیل و تر و تازس ... خیلی خوشحالم که تونستی ببینیش عزیز.. ایشالا یه روزی یانی رو تو یه همچین موقعیتی ببینی !

حمید رضا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ http://myeffects.blogsky.com

از همتون متشکرم بچه ها.
سجاد جان، گفت فعلا روحیه یانی جوری هست که به ایران فکر نمیکنه ولی خیلی زیاد ایرانی هارو دوست داره. یه جور عشق از یانی به ایرانی ها.
توی کنسرت آکروپلیس هم ، شهرداد یه قطعه از یانی زده و یانی هم رهبری کرده و چون یانی این کارو خوب انجام نداده بود، خود یانی اون قطعه را ، حذف کرده بوده از توی ویدئو و اصلا کسی نداره او قطعه را. شایه بوده که مادر یانی ایرانی هست اما کاملا یونانی هستن. امشب هم رفتم و امشب یه خاطره خیلی خیلی خوب دارم و آقای روحانی منو به اسم کوچک صدا کردن. درباره فیلم هم بهم گفتن که باید اول برای ایشون بفرسم تا تایید کنند که آیا پخش بشه یا نه؟ اما صحنه های از مصاحبه رو میتونم عکس بگیرم و بزارم که صحت کار مشخص بشه.

ص.غ یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

دمت گرمت، با اینکارت یه خاطه ی خیلی خوب واسه خودت و همینطور ما که می شناسیمت رقم زدی.
منم خودم متولد شیرازم ولی متاسفانه تهران بزرگ شدم، شیرازی ها رو خیلی دوس دارم و همیشه خودمو به اونا می چسبونم.

سجاد یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.s-mb.blogsky.com

فکر کنم امروز موهای سر شهداد روحانی کمتر از قبل شد خیلی آدم جالبیه... با وجودی که از نزدیک ندیدمش و ... یه احساس خیلی خوب نسبت بهش دارم

خب این یعنی چی یعنی اگر یانی اراده کنه بیاد ایران حتما میاد دیگه؟؟ یا شایدم میخواسته بگه عمرا که بیاد
پل ارتباطی چیشد؟؟ یه آدرس ایمیلی چیزی؟؟

امیر یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

ایول حمیدرضا.واقعا خوش به حالت.من این کارو میخواستم پارسال انجام بدم ولی نمیدونستم که از کجا آقای روحانی رو پیدا کنم.حتی 5 6 بار به تاتر شهر و تالار وحدت تهران رفتم و گفتم شاید یه روزی اینجا کنسرتی چیزی باشه که بشه پیداش کرد.اما دریغ از یه نشونه!خوب من اون موقع تنها بودم و کسی باهام نبود که بخوام با کمکش این کار رو بکنم ولی حالا ما همه یه گروهیم که میتونیم این کار رو انجام بدیم که ایشالاه هم میتونیم!

حمید رضا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://myeffects.blogsky.com

از همه ممنونم(سجاد،معصومه،مرضیه)
الان از پیش آقای روحانی اومدم خانه. یه مصاحبه 20 دقیقه ای با ایشون کردم. جاتون خالی بود. بزودی فیلمشو میزارم که ببینین. اسم همرو هم آوردم. به من گفت : تو دیشب اولین نفر اومدی سراغ من، اینجا هم دست از سرم بر نمیداری؟ گفتم نه.
هر سواای هم که فکر کنید، ازش پرسیدم. راستی یانی به ایران نمیاد و نمیشه هم به ایران آوردش تا خودش ، فقط و فقط خود یانی ، تصمیم بگیره که به ایران بیاد.

مرضیه یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام
ببخشید اینجا بحث غیر مربوط می کنم
یه ژیام به خانم معصومه تا مطمئن بشه ما شیرازی ها خیلی مهمون نواز هستیم
هر وقت خواستی بیا شیراز مخصوصا حالا که نزدیک عید هست و هوا عالیه بیا خونه خودمون
اینم ایمیل من هر وقت اومدی یه میل کوچیک بزن میام
پیشواز
mzg_6200@yahoo.com

معصومه یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام. منم ایشونو خیلی دوست دارم ولی یانی رو نه !دوست داشتم بدونه خیلیا اونو به خاطر خودش دوست دارن نه به خاطر یانی. من که هر دفعه میاد تهران دوبار دوبار می رم کنسرتاشو می بینم ولی برخلاف شما روم نمیشه برم جلو. آفرین .خیلی خیلی ممنون که اینا رو نوشتی. رفتی پیشش لطفا بنویس چی شد .مثل الان. با جزئیات.مرسی. بعدشم خوش به حالت که شیراز زندگی می کنی.من تا حالا شیراز نیومدم ولی یکی از آرزوهام اینه که بیام شیرازو ببینم چون کلی از شهر و مردمش تعریف شنیدم.موفق باشی

سجاد یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.s-mb.blogsky.com

یه چیز دیگه بنظرم خیلی هم سوال نپرس چون تو اون موقعیت ممکنه یه جواب کشکی بشونی
راستی یادم رفت بگم من متولد شیرازم و شیرازیم اما ار ۱۳ سالگی تهران زندگی میکنم یعنی حدود یازده سال

سجاد یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.s-mb.blogsky.com

سلام................... قلبم اومد تو دهنم
ای ول بابا به این میگن بخت و اقبال به علاوه ارتباطات قوی جام خالی
گریه کردی من خرداد همین سال ۸۹ رفتم کنسرتش توی تهران بالکن اول بودم گوشه صحنه شیش هفت متر فاصله داشتیم ردیف اول همکف که راحت میتونستن برن جلو صحبت کنن البته ردیف اول جایگاه ویژه بود فکر کنم

خب منم با نظر مرضیه خانم موافقم....
اون سوال مرضیه خانم حتما بپرس. اما از اون مهم تر بپرس که مجاری قانونیش توی کشور چیه کجاست و کیا هستن. و باز از اون مهم تر یه کانال ارتباطی با خود آقای روحانی بزن مثلا یه ایمیل یا شماره تماس... اما بنظرمن اگر اهل ایمیل باشه که باید باشه حتما یه آدرس ایمیل ازش بگیر یه نشونه هم بگذار که بشناستت برای ارتباطات بعدی... یه مشاور مهم ما برای اوردن یانی به ایران ایشون هستن... حتما باهاشون طرح ارتباط بزن.
احساساتت رو هم کنترل کن تا بتونی از فرصت حداکثر استفاده رو بکنی

حمید رضا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ق.ظ http://myeffects.blogsky.com

مرسی مرضیه خانوم و حتما باهاشون صحبت میکنم.

مرضیه یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام
خوش به حالت من که هر کاری کردم نتونستم بلیط بگیرم
فقط رفتی بگو توی ایران یانی چقدر طرفدار داره و از ش در مورد اینکه چه جوری می شه از یانی دعوت گرفت برای اومدن به ایران مشورت بگبر
بازم هم خوش به حالت جای ما هم حال کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد