اعلام نام سایت کلاب طرفداران ایرانی یانی

سلام 

مستقیم میرم سر اصل مطلب. الان ساعت ۱۱ شب 18 اسفندماه سال 89 هست که  با تلاش آقا سجاد ، سایت در این لحظه متولد شد. امید به آنکه بتوانیم روزی با یانی در ایران و دست در دست هم، همراهش باشیم.

  

کلاب طرفداران ایرانی یانی 

 

WWW.Yanni-IFC.com

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ

پس این آثار کو؟

گفتید اسم آلبومتون چیه؟

مهدی شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://daneshe-emrooz.blogsky.com

سلام حمیدرضا چرا فنکلاب باز نمیشه از صبح هر کاری میکنم صفحه رو باز نمیکنه؟؟؟

مهتاب جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ

سلام ... مرسی حمیدرضا !!! من عاشق یانی هستم و همه ی کنسرتاش رو دارم
همینطور هم خیلی شهرداد روحانی رو دوست دارم :X
باز هم مرسی موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد